  • 1. Data: 2009-02-15 10:22:29
    Temat: volswagen bank, proces zakladania konta
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Konto zaklada sie przez kuriera czy korespondencyjnie (odsylajac formularz z
    ksero dowodu) jak było kiedys?

    P.
    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 2. Data: 2009-02-15 11:56:41
    Temat: Re: volswagen bank, proces zakladania konta
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kotlet mielony pisze:
    > Witam!
    > Konto zaklada sie przez kuriera czy korespondencyjnie (odsylajac
    > formularz z ksero dowodu) jak było kiedys?
    na wybranych pocztach potwierdzają twoje dane na podstawie dowodu

  • 3. Data: 2009-02-15 12:33:21
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > na wybranych pocztach potwierdzają twoje dane na podstawie dowodu

    tzn ze jest przymus wedrowania na poczte?
    A ktore to sa te wybrane poczty ?

  • 4. Data: 2009-02-15 13:49:58
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kotlet mielony pisze:
    > tzn ze jest przymus wedrowania na poczte?
    > A ktore to sa te wybrane poczty ?
    tak było kilka miesięcy temu, chyba że coś się zmieniło. Lista urzędów
    pocztowych powinna być w pdfie z wygenerowanym wnioskiem.

  • 5. Data: 2009-02-15 15:38:49
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kotlet mielony pisze:
    > Witam!
    > Konto zaklada sie przez kuriera czy korespondencyjnie (odsylajac
    > formularz z ksero dowodu) jak było kiedys?

    Ja wypełniłem wniosek w necie, zadzwoniła babka i powiedziała, że w
    ciągu 7 dni skontaktuje się ze mną kurier z Inpost celem podpisania umowy.
    Jeszcze się nie skontaktował, więc nie wiem, co dalej.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-02-15 15:58:09
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Paweł Muszyński pisze:
    > Ja wypełniłem wniosek w necie, zadzwoniła babka i powiedziała, że w
    > ciągu 7 dni skontaktuje się ze mną kurier z Inpost celem podpisania umowy.
    > Jeszcze się nie skontaktował, więc nie wiem, co dalej.
    to sobie wybrali firmę kurierską, trochę poczekasz...

  • 7. Data: 2009-02-15 20:59:07
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > Ja wypełniłem wniosek w necie, zadzwoniła babka i powiedziała, że w
    > ciągu 7 dni skontaktuje się ze mną kurier z Inpost celem podpisania umowy.
    > Jeszcze się nie skontaktował, więc nie wiem, co dalej.

    U mnie j.w., po czym równo po 7 dniach od zakliknięcia skontaktował się
    kurier. Sprawdził dowód osobisty, spisał numery, podpisałem umowę,
    zabrał swoją kopię i wręczył przesyłkę startową.

    Wewnątrz przesyłki startowej token, telekod (hasło telefoniczne),
    regulamin, umowa, toip (ale nie wiedzieć czemu stara, z ceną 5 zł/mies
    za konto), instrukcja jak aktywować konto.

    5 dni później telefon z banku że podpisana umowa do nich dotarła i można
    do nich zadzwonić i aktywować token, kartę itd.

    W międzyczasie listem poleconym przyszła karta (bez chipa), zwykłą
    pocztą, nie Inpostem. Ciągle czekam na pin do tej karty, ma przyjść
    osobnym listem.

    Pozdrawiam
    Karol