  • 1. Data: 2009-02-15 08:45:42
    Temat: debetowe karty , transkacje na podpis
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam,
    ktory bank procz inteligo, (tam zastrzeglem karte) oferuje
    karty na podpis? Cholera zawsze chcialem to wyprobowac i jak na zlosc jak
    zaczalem placic kartami
    to wprowadzono chipy.
    Terminal z pinpadem bez czytnika chipa.
    Zamierzam w tym tygodniu przetestowac getinbank, alior, i toyot , pewnie
    nie mam co liczyc ze bede mogl sie podpisac?

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 2. Data: 2009-02-15 09:16:06
    Temat: Re: debetowe karty , transkacje na podpis
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Lut, 09:45, "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    wrote:
> [...]
    >
    > --http://szacuneczek.org.pl- oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    > pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

    Debetowki Polbanku sa na podpis.

  • 3. Data: 2009-02-15 09:33:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    raifaisen czy jak tam sie to pisze ;)

  • 4. Data: 2009-02-15 11:04:23
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Visa Classic z PKO BP, to nie debetówka, a charge.
    JaC

    -----