  • 1. Data: 2009-02-15 14:25:34
    Temat: Kredyt hipo w EURO i splata w Euro
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Istnieje taki bank w polsce ktory da kredyt hipoteczny w EURO i umozliwi
    splate raty w EURO (bez znaczenia czy w okienku czy przelewem) - i
    chodzi mi oczywiscie o unikniecie spread'u, bo osoba bioraca kredyt
    otrzymuje pensje w EURO :)

    PS. nie interesuje mnie co bedzie jak KNF sie namysli, tylko obecna sytuacja

    pozdrawiam
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-02-15 14:48:05
    Temat: Re: Kredyt hipo w EURO i splata w Euro
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kiedyś NyKredit ?
    JaC

  • 3. Data: 2009-02-15 14:56:18
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Kiedyś NyKredit ?

    kiedys tez mnie nie interesuje ;)

    ja chcialbym wiedziec na teraz.

    PS. Dzwonilem po kilku bankach majacych oddzialu w miescie, w piatek,
    ale niestety nie obsluguja wplat w euro... Jedna pani (z DnB Nord) sie
    przyznala ze prawdopodobnie od lipca beda musieli bo KNF... ale ona nie
    zna szczegolow i nie bedzie mnie sciemniac ;) - przynajmniej uczciwe
    podejscie zaprezentowala :)
    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2009-02-15 15:44:23
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Sprawdz BZWBK - jest kredyt inwestycyjny w EUR, bank pobiera sobie sam
    raty z prowadzonego u nich konta walutowego.
    Tylko nie wiem, czy 5% marza Cie nie odstraszy. Dla posiadaczy
    jakiegos lepszego konta Prestige chyba mozliwe obnizenie do 2.5%. Daja
    tylko zarabiajacym w EUR. W lipcu marza byla 1.5%, za to EUR po
    3.1950. Jak nie kijem go to palka.

    Marcin

  • 5. Data: 2009-02-15 15:47:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 15:25:34 +0100, Tomasz <toudi!@geckon!!!.net> wklepał(-a):

> [...]
    >splate raty w EURO (bez znaczenia czy w okienku czy przelewem) - i
    >chodzi mi oczywiscie o unikniecie spread'u, bo osoba bioraca kredyt

    Zdaje się, że można było tak w PKO BP.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2009-02-15 15:51:06
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    m...@o...pl pisze:
> [...]
    > jakiegos lepszego konta Prestige chyba mozliwe obnizenie do 2.5%. Daja
    > tylko zarabiajacym w EUR. W lipcu marza byla 1.5%, za to EUR po

    slowo klucz to 'hipoteczny'. Nieruchomosc jest calkowicie niekomercyjna,
    nie ma zadnej dzialalnosci gospodarczej itp. Bioracy kredyt kasuje
    pensje w Euro i ma konto walutowe w euro i chce splacac kredyt
    hipoteczny w euro ;) i nie chce tracic na przewalutowaniu
    Euro-PLN-Euro... bo i po co? Oczywiscie marza przy takim kredycie jest
    tez wazna... bo sie moze okazac ze teraz to jednak taniej wziac kredyt w
    PLN :)

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2009-02-15 16:09:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tomasz pisze:
    > Istnieje taki bank w polsce ktory da kredyt hipoteczny w EURO i umozliwi
    > splate raty w EURO
    ale wypłata kredytu w pln czy euro?

  • 8. Data: 2009-02-15 16:19:12
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Radek Wroclawski pisze:
    > ale wypłata kredytu w pln czy euro?

    obojetne, ale mieszkanie kupowane bedzie w polsce, wiec platnosc
    sprzedawcy w pln

  • 9. Data: 2009-02-15 16:31:09
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lut, 15:25, Tomasz <toudi!@geckon!!!.net> wrote:
> [...]
    > otrzymuje pensje w EURO :)
    >
    > PS. nie interesuje mnie co bedzie jak KNF sie namysli, tylko obecna sytuacja

    Deutsche Bank

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-02-15 17:34:28
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Jacek Erazmus pisze:

    > Deutsche Bank

    ale to 100% pewne? bo infolinia cos krecila i koniecznie mnie chciala
    umawiac na spotkanie z doradca ze niby on mi wyjasni szczegoly...

    --
    Tomasz