  • 1. Data: 2009-02-15 07:21:17
    Temat: [m*banki] Co się zmieniło?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wiadomo co się zmieniło po nocnej przerwie? Ja jakoś żadnych zmian nie
    zauważyłem.
    KJ

  • 2. Data: 2009-02-15 08:01:48
    Temat: Re: [m*banki] Co się zmieniło?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 08:21:17 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wiadomo co się zmieniło po nocnej przerwie? Ja jakoś żadnych zmian nie
    > zauważyłem.

    u mnie komunikat przy emax+:

    Informujemy, że od dnia 16.02.2009 r. Klienci mBanku będą mogli
    samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne z rachunku eMAX plus za
    pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Opłata za realizację przelewu
    awaryjnego nie ulega zmianie i jest ujęta w Taryfie Prowizji i Opłat
    mBanku.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-02-15 08:23:36
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wiadomo co się zmieniło po nocnej przerwie? Ja jakoś żadnych zmian nie
    > zauważyłem.

    Ja też nie :(

    k.