  • 1. Data: 2009-04-24 10:22:44
    Temat: BZWBK DeVito
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    http://www.bzwbk.pl/loteria/gadzety.htm

    I jak Wam się podoba? ;)

    --
    Chandler

    P.S. Producent wódki Sobieski też zaprosił gwiazdę Hollywood do udziału w
    kampanii reklamowej - Bruce Willisa, za ok. 16 mln dolarów na 3 lata.
    Ciekawe ile BZWBK zapłacił DeVito, sama pula nagród to kwota do 3 800 000
    zł.

  • 2. Data: 2009-04-24 11:30:20
    Temat: Re: BZWBK DeVito
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Chandler pisze:
> [...]
    > w kampanii reklamowej - Bruce Willisa, za ok. 16 mln dolarów na 3 lata.
    > Ciekawe ile BZWBK zapłacił DeVito, sama pula nagród to kwota do 3 800
    teraz wiesz dlaczego maja być sprzedani.

  • 3. Data: 2009-04-24 18:01:37
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > teraz wiesz dlaczego maja być sprzedani.

    Wiem, dlaczego wczoraj przysłali mi list o obniżeniu % na KO :-)

  • 4. Data: 2009-04-25 05:55:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Chandler" <c...@c...pl> wrote in message
    > http://www.bzwbk.pl/loteria/gadzety.htm
    >
    > I jak Wam się podoba? ;)

    Dla banku calkiem fajny pomysl. Przy zalozeniu, ze aby zebrac nowe depozyty
    nalezy zaplacic teraz ok 7% pa wystarczy, ze te lokaty zalozy 90tys osob
    (wymagany warunek dla nagrody 2mln) i srednia wartosc lokaty bedzie wynosila
    10tys, a ma oszczednosci rzedu 1,85mln, czyli zaplaca tyle jak przy
    oprocentowaniu 6,2% pa. Lokata na pewno przyniesie duzy 'zysk' jednemu z
    klientow, wiekszosc dostanie przecietne oprocentowanie na poziomie WIBOR3M
    :).

    MK

  • 5. Data: 2009-04-25 12:23:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK wrote:

    > bedzie wynosila 10tys, a ma oszczednosci rzedu 1,85mln, czyli zaplaca
    > tyle jak przy oprocentowaniu 6,2% pa. Lokata na pewno przyniesie duzy
    > 'zysk' jednemu z klientow,

    Hehe, ciekawe czy już wiadomo który to klient... :-)

    --
    MiCHA