  • 1. Data: 2009-12-28 16:32:19
    Temat: Polbank - linuks
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    Witam,
    załozyłem sobie dzisiaj konta w Polbanku. Czy ktoś z Was mając konto w
    Polbanku wykonuje przelewy, czy są jakieś problemy z certyfikatem? Za
    ponad godzinę mam się pierwszy raz zalogować. Prawdę mówiąc, jeśli
    faktycznie nie można wykonywać przelewów, to ta (nie)funkcjonalność
    wydaje się upierdliwa (szkoda rozrywać koperty:))

    Pozdrawiam,

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-12-28 18:15:17
    Temat: Re: Polbank - linuks
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan" hhamij$1ojh$...@n...ipartners.pl

    > ponad godzinę mam się pierwszy raz zalogować. Prawdę mówiąc, jeśli
    > faktycznie nie można wykonywać przelewów, to ta (nie)funkcjonalność
    > wydaje się upierdliwa (szkoda rozrywać koperty:))

    Podgląd czasami działa. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-12-28 18:33:12
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Mon, 28 Dec 2009 19:15:17 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Podgląd czasami działa. ;)

    Dopiero teraz zauważyłem, że na grupie był wątek odnośnie Polbanku i
    certyfikatu. Ech te zmęczenie całoroczne...;)
    Zalogowałem się pod windowsem, wyeksportowałem certyfikat i
    zaimportowałem w linuksie. Najpóźniej jutro sprawdzę, czy zaimportowany
    certyfikat pozwoli wykonać przelew.
    Co ciekawe, trzeba mieć inne hasło do backupowego certyfikatu.
    Ale jedno powiem...interfejs www jest mega zaje*isty w sensie jak
    najbardziej negatywnym.

    --
    Bogdan

  • 4. Data: 2009-12-28 18:36:55
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2009-12-28 19:33, Bogdan pisze:
> [...]
    > Co ciekawe, trzeba mieć inne hasło do backupowego certyfikatu.
    > Ale jedno powiem...interfejs www jest mega zaje*isty w sensie jak

    Eksport i import certyfikatów nic nie da, bo działają tylko i wyłącznie z
    Internet Explorer. Testowałem z Operą oraz Firefoxem i nie działają wywala
    błędy przy próbie zrobienia przelewu.

  • 5. Data: 2009-12-28 18:41:15
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Mon, 28 Dec 2009 19:36:55 +0100, Kamikazee wrote:

    > Eksport i import certyfikatów nic nie da, bo działają tylko i wyłącznie
    > z Internet Explorer. Testowałem z Operą oraz Firefoxem i nie działają
    > wywala błędy przy próbie zrobienia przelewu.

    MaciekZ twierdzi, że działa pod linuksem. Hmm może się wypowie i
    potwierdzi lub zaprzeczy.

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2009-12-28 18:49:24
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    >Eksport i import certyfikatów nic nie da, bo działają tylko i wyłącznie z
    >Internet Explorer. Testowałem z Operą oraz Firefoxem i nie działają wywala
    >błędy przy próbie zrobienia przelewu.

    Mi z FF śmiga. Musiałem jedynie Javę uaktualnić. I ustawić (dla bezpieczeństwa)
    hasło do certyfikatów w FF.
    Miły pan z Polbanku twierdził, że można miec dostęp tylko z jednego kompa i że
    spod FF nie działa. Bzdura.
    A skoro działa spod FF w Windows to powinno spod FF Linuksianego też...

    Feromon

  • 7. Data: 2009-12-28 20:08:36
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2009-12-28 19:49, Feromon pisze:
> [...]
    > kompa i że spod FF nie działa. Bzdura.
    > A skoro działa spod FF w Windows to powinno spod FF Linuksianego też...

    Czy udało ci się wykonać przelew w Firefoxie?
    Ja jeszcze raz próbowałem wywala błąd.

  • 8. Data: 2009-12-28 21:56:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Eksport i import certyfikatów nic nie da, bo działają tylko i wyłącznie
    > z Internet Explorer. Testowałem z Operą oraz Firefoxem i nie działają
    > wywala błędy przy próbie zrobienia przelewu.

    kiedys z FF certyfikaty nie działały, ale kilka tygodni temu zrobiłem
    test i można już przelewać pod FF ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-12-28 22:05:01
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2009-12-28 17:32, Bogdan pisze:
    > Witam,
    > załozyłem sobie dzisiaj konta w Polbanku.
    (...)

    Heh... A ja właśnie dzisiaj próbowałem zamknąć konto w Polbanku.
    Powiedziano mi, że "się nie da", bo muszę pójść do tego konkretnego
    oddziału, w którym je zakładałem. IMHO bzdura, ale już mi się nawet nie
    chciało wykłócać. Zamknę jutro we "właściwym" oddziale...
    pwz

  • 10. Data: 2009-12-29 07:07:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 23:05:01 +0100, pwz napisał(a):

> [...]
    > oddziału, w którym je zakładałem. IMHO bzdura, ale już mi się nawet nie
    > chciało wykłócać. Zamknę jutro we "właściwym" oddziale... pwz

    Po co chodzisz? Wyślij wypowiedzenie do banku listem poleconym, albo
    nawet i zwykłym i tyle.

    Xenocide