  • 1. Data: 2009-12-28 09:03:39
    Temat: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W ramach czystej zabawy.
    Jak wiadomo okres świąteczny, to czas trochę inny niż normalnie ;)
    Wiadomo trzeba kupić co nie co. Jako, że na każdym zebraniu jest tak, że
    ktoś musi zacząć to:

    okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
    ilość transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!
    ilość stron wyciągu - 5

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-12-28 10:08:47
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > W ramach czystej zabawy.

    Ja nie okres świąteczny tylko wakacyjny, wakacje na Antypodach:
    - wyciąg: 10.07 - 10.08
    - liczba transakcji: 79
    - stron wyciągu z Polbanku: 2 (podwójne)

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-12-28 10:12:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 10:08:47 +0000, Sinus napisał(a):

    > Ja nie okres świąteczny tylko wakacyjny, wakacje na Antypodach: -
    > wyciąg: 10.07 - 10.08
    > - liczba transakcji: 79
    > - stron wyciągu z Polbanku: 2 (podwójne)

    Hłe hłe czyli dla karty silver to wyrobiłeś limit na dwa lata do przodu ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-12-28 10:39:34
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > HĹ&#65533;e hĹ&#65533;e czyli dla karty silver to wyrobiĹ&#65533;eĹ&#65533; limit
    na dwa lata do przodu ;)

    Ale opłatę i tak naliczyli - po reklamacji oddali.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2009-12-28 12:38:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 28 gru 2009 o 10:03 GMT, xbartx napisał(a):

> [...]
    >
    > okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
    > ilość transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!

    Nic specjalnego, przejrzalem 5 ostatnich wyciagow, mam po 20-35 transakcji
    w kazdym wyciagu, nie wliczajac przelewow z karty kredytowej, ktorych
    dodatkowo mam po ok +10

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 6. Data: 2009-12-28 12:56:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 13:38:15 +0100, Brzezi napisał(a):

    > Nic specjalnego, przejrzalem 5 ostatnich wyciagow, mam po 20-35
    > transakcji w kazdym wyciagu, nie wliczajac przelewow z karty kredytowej,
    > ktorych dodatkowo mam po ok +10

    A gdzie ja napisałem, że to coś specjalnego/wyjątkowego i łał ;) Chodzi
    tylko o zabawę. U mnie w normalnych miesiącach jest tak około 25 i raczej
    mniej niż więcej, więc 44 w grudniu to zdecydowanie niezły "peak".

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-28 15:58:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale opłatę i tak naliczyli - po reklamacji oddali.
    >
    > --
    > Sinus

    ale złożyłeś oficjalną reklamację (= czy dostałeś numer reklamacji), ja
    tam dzwoniłem już 2x i za koażdym razem dostałem info, że konsultant
    napisze emila do działu kart i to wystarczy...

    póki co opłaty mi nie oddali

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-28 16:08:20
    Od: " " <b...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
    > ilość transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!

    OK 70-100 transakcji co miesiąc, co dzień spożywczak + stacja benzynowa +
    automaty + zakupy Tak to jakoś wychodzi jak ma się terminal wszędzie to się
    korzysta.... delfin mbanku

  • 9. Data: 2009-12-28 17:30:12
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > ale złożyłeś oficjalną reklamację (= czy dostałeś numer reklamacji), ja
    > tam dzwoniłem już 2x i za koażdym razem dostałem info, że konsultant
    > napisze emila do działu kart i to wystarczy...

    Wysłałem wiadomość przez www, przydzielili jakiś nr, po 2 dniach odpisali że
    oddali i pozycja pojawiła się na wyciągu.

    --
    Sinus

  • 10. Data: 2009-12-28 17:51:41
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 16:08:20 +0000 (UTC), b...@g...pl
    napisał(a):

    > OK 70-100 transakcji co miesiąc, co dzień spożywczak + stacja benzynowa +
    > automaty + zakupy Tak to jakoś wychodzi jak ma się terminal wszędzie to się
    > korzysta.... delfin mbanku

    automaty z terminalem? ze u nas, w Polszy?
    i co konkretnie te automaty sprzedaja?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl