  • 1. Data: 2009-12-28 11:55:37
    Temat: PAETO - Open Finanse - plan oszczędzania
    Od: Czujnik <c...@g...com>

    Witam,
    chciałem dowiedzieć się, czy ktoś z Was zainwestował pieniązki w ten
    plan finansowy. Czy możecie wyrazić swoja opinię na temat tego produktu?

    Po 2 spotkaniach w OF niestety oprócz mojej irytacji na
    "doradcę"-wciskacza, mało rozmawialiśmy o konkretach a więcej durnych
    słupków, które w moim rozrachunku dawały mniej więcej tyle co na
    najlepszej lokacie, a nie ma gwarancji nawet na taki zysk.

    Jedyne co jest kuszące to to, że zarabia tak na prawdę 5x kwota wpłaty
    składki inicjującej i to wydaje się dość interesujące, ale może ktoś ma
    doświadczenia z tym produktem.

    Z gory dzieki za info,
    Paweł

  • 2. Data: 2009-12-28 12:00:21
    Temat: Re: PAETO - Open Finanse - plan oszczędzania
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 12:55:37 +0100, Czujnik napisał(a):

    > Jedyne co jest kuszące to to, że zarabia tak na prawdę 5x kwota wpłaty
    > składki inicjującej i to wydaje się dość interesujące, ale może ktoś ma
    > doświadczenia z tym produktem.

    Zarabia czy może zarobić?

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-12-28 13:21:54
    Od: "martin14" <m...@p...onet.pl>

    Pareto na wszystkich możliwych forach i listach było wałkowane tysiąc razy;) Tu
    artykuł o nim:
    http://www.structus.pl/analizy/pierwsza-struktura-z-
    regularna-skladka Art
    dotyczy pierwszej edycji, teraz jest ochnasta, wzrosły opłaty pewnie, ale zasada
    działania taka sama. Coś podobnego było też w Expanderze, a teraz jest w
    Deutsche Banku:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/press_re
    lease/db_Inwestuj_w_przyszlosc_stabilny_wzrost_22_12
    _09.pdf

    pozdr,

  • 4. Data: 2009-12-28 16:03:41
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Dodam jeszcze:
    http://samcik.blox.pl/2009/12/Zasada-Pareto-napisz-t
    ak-by-nikt-nie-zrozumial.html#ListaKomentarzy

  • 5. Data: 2009-12-29 08:26:11
    Od: Czujnik <c...@g...com>

    martin14 pisze:
    > Pareto na wszystkich możliwych forach i listach było wałkowane tysiąc razy;)
    Czytam grupę od jakiegoś czasu i jakoś niezauwazylem. Niemniej jednak
    dziekuje za linki, bo odpowiedzialy mi na te pytania, ktorych oczywiscie
    nie uslyszalem w OF.

    Pawel

  • 6. Data: 2009-12-29 08:50:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Czujnik" news:hhcf3n$1t1$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Czytam grupę od jakiegoś czasu i jakoś niezauwazylem. Niemniej jednak
    > dziekuje za linki, bo odpowiedzialy mi na te pytania, ktorych oczywiscie
    > nie uslyszalem w OF.

    Bo w OF nie usłyszysz odpowiedzi na pytania, które cię interesują. To nie są
    doradczy, ale sprzedawcy usług finansowych, w dobitnym tego słowa
    (sprzedawca) znaczeniu.

  • 7. Data: 2009-12-29 23:02:24
    Od: Czujnik <czujnik@[ciach].gmail.com>

    On wto, 2009-12-29 at 09:50 +0100, Valdi wrote:
    > Bo w OF nie usłyszysz odpowiedzi na pytania, które cię interesują. To nie są
    > doradczy, ale sprzedawcy usług finansowych, w dobitnym tego słowa
    > (sprzedawca) znaczeniu.
    Niestety muszę się z Tobą w 100% zgodzić. szczerze mówiąc mając doradcę
    w DB mogę bardziej mu zaufać niż ludziom w OF. Mam nieodparte wrażenie,
    że tam nie rozmawia się o konkretach...

    Mniejsza o to.

    Dzięki jeszcze raz za pomoc

  • 8. Data: 2009-12-29 23:04:26
    Od: Czujnik <czujnik@[ciach].gmail.com>

    On pon, 2009-12-28 at 12:00 +0000, xbartx wrote:
    > Zarabia czy może zarobić?
    Powiedzmy, że pracuje :) z jakim skutkiem, no cóż - nie sprawdzę tego bo
    15 lat, to jednak dla mnie za długo i za mało konkretnie.

  • 9. Data: 2009-12-31 16:55:04
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Gru, 12:55, Czujnik <c...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Jedyne co jest kuszące to to, że zarabia tak na prawdę 5x kwota wpłaty
    > składki inicjującej i to wydaje się dość interesujące, ale może ktoś ma

    Wczoraj byłem w Getinie zamknąć konto i jeden z doradców próbował to
    cudo wcisnąć klientce , która przyszła zlikwidować lokatę. Jedynym
    argumentem za tą strukturką były historyczny wynik 12 % rocznie ale
    klientka była czujna i zapytała czy bank gwarantuje taki wynik :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus