  • 21. Data: 2009-12-30 09:19:33
    Temat: Re: Polbank - linuks
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:25:25 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > Dokładnie taki sam jak ten
    > http://www.nightstalker.info/wp-content/uploads/2009
    /11/polbank_mail01.jpg

    Zgłosiłeś do rzecznika praw konsumenta, że odmawiają ci dostosowania
    systemu do Linuksa? ROTFL. Napisz jeszcze, że na AmigaOS też nie działa.

    Wyraźnie piszą, że działa tylko na Windows (tak btw to brakuje im "i
    późniejsze" przy systemach).

    Zanim zaczniesz korzystać z Bankowości Internetowej, sprawdź, czy Twój
    komputer spełnia poniższe wymagania:

    * Komputer klasy PC z systemem operacyjnym MS Windows (XP SP2, VISTA
    SP1).
    * zainstalowana Java Standard Edition 6 (i późniejsze wersje) oraz
    Internet Explorer 6.0 (i późniejsze wersje) lub Mozilla Firefox w wersji
    3.0.10 (i późniejsze wersje) wraz z Java Standard Edition 6 (update 13 i
    późniejsze wersje).

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2009-12-30 09:55:33
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Kamikazee wrote:

    > Dokładnie taki sam jak ten
    > http://www.nightstalker.info/wp-content/uploads/2009
    /11/polbank_mail01.jpg

    Cześć :-)

    A czy dałoby radę podesłać niewidoczną część informacji o błędzie (tzn.
    trzeba by przesunąć scroll-a w dół)? Najlepsza byłaby cała treść wyjątku...

    BTW. Chodzi o Firefoksa i Operę pod Windowsem czy pod Linuksem?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 23. Data: 2009-12-30 21:40:11
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2009-12-30 10:55, MaciekZ pisze:
    > BTW. Chodzi o Firefoksa i Operę pod Windowsem czy pod Linuksem?

    Firefox for Windows.

  • 24. Data: 2009-12-31 06:29:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Robert Kois pisze:

> [...]
    > Internet Explorer 6.0 (i późniejsze wersje) lub Mozilla Firefox w wersji
    > 3.0.10 (i późniejsze wersje) wraz z Java Standard Edition 6 (update 13 i

    Kto jak kto, ale akurat bankowcy powinni odróżniać "i" od "lub"... (Jak
    niby miałbym zainstalować wszystkie IE od wersji 6.0 do aktualnej
    jednocześnie?)

    --
    MiCHA

  • 25. Data: 2009-12-31 12:15:26
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Kamikazee wrote:

    > Firefox for Windows.

    Witam :-)

    Z podobnym problemem zwróciła się do mnie e-mailowo pewna osoba. Jeżeli uda
    nam się dojść do rozwiązania, na pewno dam znać :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 26. Data: 2009-12-31 14:04:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" hhhgbh$p50$...@i...gazeta.pl

    > Kto jak kto, ale akurat bankowcy powinni odróżniać "i" od "lub"... (Jak
    > niby miałbym zainstalować wszystkie IE od wersji 6.0 do aktualnej
    > jednocześnie?)

    Ja bym nawet dał 'albo', ale nie wiem, czy w polskim
    języku te słowa 'lub' i 'albo' mają różne znaczenie.
    Dyplomatycznie Polacy dają 'czy', 'bądź', 'ewentualnie'...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2009-12-31 14:22:11
    Od: pwz <d...@d...pl>

    > Ja bym nawet dał 'albo', ale nie wiem, czy w polskim
    > języku te słowa 'lub' i 'albo' mają różne znaczenie.

    Owszem:
    1. http://pl.wikipedia.org/wiki/Logika
    2. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysjunkcja_%28logika%29
    3. http://www.aries.com.pl/grzegorzj/logika/zwlog1.html
    2. http://www.traugutt.miasto.zgierz.pl/matma/prawalog.
    html
    3. itd.
    Pozdr noworocznie
    pwz

  • 28. Data: 2010-01-04 23:25:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" hhic2k$a4p$...@i...gazeta.pl

    > Owszem:
> [...]

    Ale czy w języku potocznym te słowa są rozróżniane?
    Dla mnie potrzeba rozróznienia 'lub' od 'albo' jest oczywista.

    lub

    <<spójnik łączący zdania lub ich człony, wyrażający możliwą
    wymienność albo wzajemne wyłączanie się zdań równorzędnych
    albo części zdania; albo>>

    Chciała tę książkę kupić lub ją wypożyczyć.
    Pójdziemy na spacer lub do kina.

    albo

    1. <<spójnik wyrażający możliwą wymienność albo wzajemne
    wyłączanie się zdań równorzędnych lub części zdań>>

    Czytał książkę albo słuchał radia.
    Kup róże albo goździki.
    Wraca do domu albo późno w nocy, albo nad ranem.
    Usłyszy albo i nie usłyszy.
    Dziś albo nigdy.
    Zginąć albo zwyciężyć.
    Albo pójdziemy na spacer, albo zostaniemy w domu.
    Musi wybrać: albo - albo.

    2. <<partykuła nawiązująca i wzmacniająca pytanie
    lub wykrzyknienie; czy, czyż>>

    Albo ja wiem!
    Albo mi to źle tutaj!

    Jak widać definicja 'lub' nie jest ,,doskonała''.
    A zestawienie dwóch definicji -- tym bardziej nie daje
    pewności co do tego, czy 'albo' rózni się od 'lub'.

    IMO powinno być:

    albo (1,1) daje 0
    lub (1,1) daje 1

    albo (0,1) daje 1
    albo (1,0) daje 1
    albo (0,0) daje 0

    lub (0,1) daje 1
    lub (1,0) daje 1
    lub (0,0) daje 0

    A jak jest w mowie potocznej? :) IMO 'lub' jest wymienne z 'albo'.

    i (1,1) daje 1
    i (0,1) daje 0
    i (1,0) daje 0
    i (0,0) daje 0

    Co do powyższego nie ma problemu, choć w opisie Polbanku
    trzeba mieć ,,coś'' wraz z późniejszymi wersjami... Chyba
    wraz ze wszystkimi późniejszymi... Gdy jakaś się pojawi,
    Polbank odmówi posłuszeństwa do czasu jej zainstalowania... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'