  • 1. Data: 2009-12-28 12:23:42
    Temat: lokata 3-czna
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Dawno nie było tematu.
    Gdzie najkorzystniej ?
    Belka/bez Belki ?

  • 2. Data: 2009-12-28 12:36:07
    Temat: Re: lokata 3-czna
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hha7oo$75i$1@node2.news.atman.pl...
    > Dawno nie było tematu.
    > Gdzie najkorzystniej ?
    > Belka/bez Belki ?

    https://lokaty.open.pl/

  • 3. Data: 2009-12-28 12:39:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    atman wrote:
    > Dawno nie było tematu.
    > Gdzie najkorzystniej ?
    > Belka/bez Belki ?

    http://www.comperia.pl/lokaty_bankowe/

    bezbelkowe maja zwykle ograniczenia maksymalnych kwot wiec pamietaj o tym przy
    wpisywaniu warunkow w wyszukiwarke

  • 4. Data: 2009-12-28 13:03:01
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

    > https://lokaty.open.pl/

    czy dobrze rozumiem, ze te lokaty sa w Noble, a Open tylko posredniczy?
    czyli BFG gwarantuje?

    Pozdrawiam, jp

  • 5. Data: 2009-12-28 13:07:50
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2009-12-28 14:03, jerzy_p pisze:

    > czy dobrze rozumiem, ze te lokaty sa w Noble, a Open tylko posredniczy?

    tak

    > czyli BFG gwarantuje?

    tak

    > Pozdrawiam, jp

    pozdrawiam
    Zyga

  • 6. Data: 2009-12-28 13:16:36
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

    to jeszcze pytanie:
    - czy współpracę z Open/Noble zaczyna się przez założenie pierwszej lokaty?

    Pozdrawiam, jp

  • 7. Data: 2009-12-28 13:18:26
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno nie było tematu.
    > Gdzie najkorzystniej ?
    > Belka/bez Belki ?

    3-czna?
    A co to znaczy?

    dx

  • 8. Data: 2009-12-28 13:22:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy_p" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to jeszcze pytanie:
    > - czy współpracę z Open/Noble zaczyna się przez założenie pierwszej
    > lokaty?

    Na ich stronie składasz wniosek. Otrzymujesz e-mail z nr konta do przelewu
    kasy na lokatę oraz nr do logowania się. Na telefon komórkowy otrzymujesz
    SMS z hasłem i dalej już działasz z ich serwisem. Po założeniu lokaty
    otrzymujesz za jakiś czas papier w potwierdzeniem.

  • 9. Data: 2009-12-28 13:25:03
    Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > SMS z hasłem i dalej już działasz z ich serwisem. Po założeniu lokaty
    > otrzymujesz za jakiś czas papier w potwierdzeniem.

    ok, rozumiem... lokaty mam zamiar zakładać 10 stycznia. Zacząć procedurę
    teraz, czy poczekac do 9tego? Doświadczenia mam z mBankiem, więc raczej
    przywyczajony jestem do długiego czekania...

    Pozdrawiam, jp

  • 10. Data: 2009-12-28 13:36:22
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > ok, rozumiem... lokaty mam zamiar zakładać 10 stycznia. Zacząć procedurę
    > teraz, czy poczekac do 9tego? Doświadczenia mam z mBankiem, więc raczej
    > przywyczajony jestem do długiego czekania...

    Tutaj raczej nie czeka się na nic. Dzieje się raczej on-line.
    Ale trzeba pamietać, że od złożenia wniosku masz chyba max 14 dni na
    przelanie kasy.
    Sprawdź do kiedy jest promocja. Jeśli jeszcze potrwa, to wystarczy, jak
    złożysz wniosek w styczniu.