  • 1. Data: 2010-10-28 18:20:28
    Temat: Półbank jak zwykle...
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Melduję, że nic się nie zmieniło - Półbank nadal przetrzymuje przelewy
    wg. własnego widzimisie. (Zlecenie wczoraj o koło 10:00 - powinno
    dotrzeć do BGŻ około 16:00, albo ostatecznie trzecią sesją o 18:00.
    Dotarło dziś o 16:00)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2010-10-28 18:30:55
    Temat: Re: Półbank jak zwykle...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wg. własnego widzimisie. (Zlecenie wczoraj o koło 10:00 - powinno
    > dotrzeć do BGŻ około 16:00, albo ostatecznie trzecią sesją o 18:00.

    nie wiem jak inni, ale nie mam najmniejszych problemów z Polbankiem,
    nawet z przelewami, gdyż ich stamtąd zwyczajnie nie zlecam...są przecież
    inne banki ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-28 18:46:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > nie wiem jak inni, ale nie mam najmniejszych problemów z Polbankiem,
    > nawet z przelewami, gdyż ich stamtąd zwyczajnie nie zlecam...są przecież
    > inne banki ;-)

    Ba... Gdyby w innych bankach też mieli 6 mocnych... :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-10-28 18:49:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ba... Gdyby w innych bankach też mieli 6 mocnych... :-)

    robisz analizę SWOT, jeżeli + jest więcej niż - to korzystasz dalej i
    nie narzekasz (Polbank jest jaki jest), a jeżeli - jest wiecej to wiesz
    co robic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    mam w Polbanku kk Era i jestem b.zadowolony, konto też mam, ale nawet
    nie probowalem przelewow robic...nie trzymam tam żadnej kasy

  • 5. Data: 2010-10-28 20:05:26
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Paź, 20:49, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > mam w Polbanku kk Era i jestem b.zadowolony, konto też mam, ale nawet
    > nie probowalem przelewow robic...nie trzymam tam żadnej kasy

    Ja ostatnio "trochę"(kilka w miesiącu) przelewów robię i nie
    narzekałem jeszcze.
    Takich miedzy swoimi rachunkami to nawet więcej, niedawno w sobotę
    przez telefon(idąc do bankomatu) zlecałem przelew miedzy rachunkami i
    działało!;) Mam nadzieje, że nie poznam drugiego oblicza....:/

  • 6. Data: 2010-10-28 20:10:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS wrote:

    > robisz analizę SWOT, jeżeli + jest więcej niż - to korzystasz
    > dalej i nie narzekasz (Polbank jest jaki jest), a jeżeli - jest
    > wiecej to wiesz co robic

    Odniosłem wrażenie, że post był (kolejnym) raportem o sytuacji na
    froncie... ;-)
    Zatem to Twoja pierwsza rada była offtopiczna (że nie wspomnę o
    drugiej) :-P

    witrak()

  • 7. Data: 2010-10-28 20:20:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > robisz analizę SWOT, jeżeli + jest więcej niż - to korzystasz dalej i
    > nie narzekasz (Polbank jest jaki jest), a jeżeli - jest wiecej to wiesz
    > co robic

    A czy ja narzekam? :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-10-28 22:50:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

    > Ba... Gdyby w innych bankach też mieli 6 mocnych... :-)

    Ale praktycznie jak w innym banku ktos nie ma potrzeby posiadania duzej
    gotowki od reki tylko na takim koncie oszcz. wystarczy mu kilka tysiecy, to
    roznica 0.5% do konkurencji powoduje strate miesiecznie 1-2zl co nie jest
    warte meczenia sie z ich systemem on-line. Wieksza gotowke mozna utrzymywac
    na lokatach i miec wiecej niz w Polbanku. Traktowanie tych kont jako lokaty
    nie jest wcale optymalnym rozwiazaniem. Dla przykladu np. Getinonline.pl
    pozwala przy zakladaniu lokat przez konto skarbonkowe wyciagnac z minimanie
    mozliwej lokaty 3-mies nawet 5.42% z dzienna kap.( nom. 4.85%+1zl za
    zalozenie jednej lokaty).
    Pomysl czy wszystka gotowke potrzebujesz od reki, jezeli nie, to lokaty sa
    bardziej oplacalne poza Polbankiem.

  • 9. Data: 2010-10-29 06:47:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 20:20:28 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > wg. własnego widzimisie. (Zlecenie wczoraj o koło 10:00 - powinno
    > dotrzeć do BGŻ około 16:00, albo ostatecznie trzecią sesją o 18:00.

    No coś było. Mi wczoraj pierwszą z Polbanku do Alior dotarło dopiero
    drugą. Tutaj należy nadmienić, że Alior się chyba rozrósł albo wycwanił i
    jak coś przychodzi drugą sesją do Aliora, to raczej małym małe szanse aby
    się jeszcze na trzecią w Aliorze załapać, bo drugą w Aliorze z moich
    ostatnich doświadczeń księgują zazwyczaj po 15.30, niestety. Kiedyś można
    się było spokojnie wyrobić.

    --
    xbartx