  • 1. Data: 2010-10-27 08:05:04
    Temat: Czy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona
    Od: "niezaapominajka" <n...@v...net>

    Czy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona

  • 2. Data: 2010-10-27 08:11:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "niezaapominajka" <n...@v...net> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4cc7dd48$...@n...home.net.pl...
    > Czy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona

    Zarówno wczoraj jak i dziś Mille działa normalnie.

  • 3. Data: 2010-10-27 08:16:54
    Od: "niezaapominajka" <n...@v...net>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "niezaapominajka" <n...@v...net> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4cc7dd48$...@n...home.net.pl...
    >
    > Zarówno wczoraj jak i dziś Mille działa normalnie.

    bardzo dziekuje za szybka odpowiedz, moze znowu cos kombinuja z delegacja
    domen
    zauwazylem ze niektore dnsy w ogole nie widza domeny, niektore zas tylko
    strone glowna i kilka podstron (pewnie cache), natomiast samo logowanie jest
    niemozliwe

  • 4. Data: 2010-10-27 08:57:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:16:54 +0200, niezaapominajka napisał(a):

> [...]
    > zauwazylem ze niektore dnsy w ogole nie widza domeny, niektore zas tylko
    > strone glowna i kilka podstron (pewnie cache), natomiast samo logowanie

    A spróbuj po IP wejść:
    https://193.201.167.41/

    co do DNS to dziwne, bo u mnie wszystko jest ok zarówno na lokalny
    serwerze DNS jak i na DNS od google:

    host bankmilenium.pl
    bankmilenium.pl has address 193.201.167.41
    bankmilenium.pl mail is handled by 10 gates9.bankmilenium.pl.
    bankmilenium.pl mail is handled by 10 gates5.bankmilenium.pl.

    host bankmilenium.pl 8.8.8.8
    Using domain server:
    Name: 8.8.8.8
    Address: 8.8.8.8#53
    Aliases:

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-10-27 10:45:40
    Temat: Re: Czy dzia3a Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera sie strona
    Od: "niezaapominajka" <n...@v...net>

    dziekuje bardzo za podpowiedzi,
    niestety doczytalam ze moje nieszczescie polega na tym iz mam internet w
    netii i do tego od kilku dni nowy modem
    wczytuja sie wszystkie strony za wyjatkiem millenet, podobno sprawa zwiazana
    jest z nieprawidlowym MTU, ale nie wiem ile w tym prawdy, moj modem niestety
    nie posiada opcji zmiany tego parametru

  • 6. Data: 2010-10-27 17:07:16
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > A spróbuj po IP wejść:
    > https://193.201.167.41/

    "To połączenie jest niezaufane.

    Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego
    połączenia z serwerem 193.201.167.41, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa
    tego połączenia.

    Zwykle podczas nawiązywania bezpiecznych połączeń witryny
    dostarczają zaufanych informacji o tożsamości, dowodząc w ten sposób, że
    użytkownik łączy się
    z właściwym serwerem. W przypadku tej strony tożsamość nie może być jednak
    zweryfikowana."

  • 7. Data: 2010-10-27 18:07:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Paź, 12:45, "niezaapominajka" <n...@v...net> wrote:

    > wczytuja sie wszystkie strony za wyjatkiem millenet, podobno sprawa zwiazana
    > jest z nieprawidlowym MTU, ale nie wiem ile w tym prawdy, moj modem niestety
    > nie posiada opcji zmiany tego parametru

    Nieprawidłowy MTU to zawsze problem.

    Nie poradzili co z tym zrobić??

    Mogę sie mylić ale:
    Parametr MTU zmienia się na kompie nie na modemie.
    Pod linuksem łatwo, pod windowsem też jeśli ma sie programik.
    np. cmtutool.exe
    http://bajtek.org/download/

    Nastepnie należy uruchomić i ustawic odpowiednie MTU,
    tutaj może byc mały problem by zgadnąć jakie jest odpowiednie,
    ale to też dostawca internetu na pewno wie.
    W znanych mi przypadkach zawsze wystarczało 1400 ale byc może
    potrzebne będzie jeszcze niższe??
    Nie jestem znawcą tematu, w każdym razie im niższe tym wcale nie
    lepiej więc najlepiej miec takie jakie powinno być - pytaj dostawcy
    internetu.

  • 8. Data: 2010-10-28 06:52:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 19:07:16 +0200, jcm napisał(a):

    > "To połączenie jest niezaufane.

    To jest oczywiste, bo certyfikat SSL jest wystawiony na nazwę domeny (w
    tym przypadku bankmilenium.pl) a nie na jej adres IP. Chodziło o to aby
    sprawdzić czy w ogóle może się dostać do tej strony.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-10-28 06:53:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 06:52:57 +0000, xbartx napisał(a):

    > Chodziło o to aby
    > sprawdzić czy w ogóle może się dostać do tej strony.

    Nie strony a raczej serwera.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-10-28 10:36:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Nie strony a raczej serwera.

    Zależy jak leży. Hosty wirtualne też istnieją.