    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Półbank jak zwykle...
    Date: Fri, 29 Oct 2010 00:50:01 +0200

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message
    news:iacgdg$299$1@inews.gazeta.pl...

    > Ba... Gdyby w innych bankach też mieli 6 mocnych... :-)

    Ale praktycznie jak w innym banku ktos nie ma potrzeby posiadania duzej
    gotowki od reki tylko na takim koncie oszcz. wystarczy mu kilka tysiecy, to
    roznica 0.5% do konkurencji powoduje strate miesiecznie 1-2zl co nie jest
    warte meczenia sie z ich systemem on-line. Wieksza gotowke mozna utrzymywac
    na lokatach i miec wiecej niz w Polbanku. Traktowanie tych kont jako lokaty
    nie jest wcale optymalnym rozwiazaniem. Dla przykladu np. Getinonline.pl
    pozwala przy zakladaniu lokat przez konto skarbonkowe wyciagnac z minimanie
    mozliwej lokaty 3-mies nawet 5.42% z dzienna kap.( nom. 4.85%+1zl za
    zalozenie jednej lokaty).
    Pomysl czy wszystka gotowke potrzebujesz od reki, jezeli nie, to lokaty sa
    bardziej oplacalne poza Polbankiem.