  • 1. Data: 2012-01-20 08:14:50
    Temat: Polbank VE problemy z transakcjami
    Od: "e6753fdc" <e...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o zagraniczny https://liqpay.com/ - działał pięknie z polbankową visą
    ponad 3 lata. Ostatnio przy próbie płatności nie mogę autoryzować karty,
    wywala błąd.
    Na infolinii mówią, że żądanie obciążenia dociera do nich (dostałem dane dot.
    kwoty) ale system z nieznanego powodu je odrzuca.
    Na reklamacje odpowiedzieli:

    'W odpowiedzi na złożoną przez Pana reklamację dotyczącą
    wskazanej transakcji kartowej uprzejmie informujemy, iż przedmiotowa
    transakcja nie została
    zrealizowana z uwagi na fakt, iż Bank nie współpracuje z instytucją
    rozliczającą, która pośredniczy
    w rozliczaniu próby płatności w podanym przez Pana serwisie internetowym.'

    Czy to tzw. unowocześnienia nowego właściciela? (może innym serwisom też się
    oberwało)
    Ktoś może potwierdzić, że kredytówki również nie działają w liqpay?