  • 1. Data: 2012-01-18 12:10:44
    Temat: open lokata 12m-cy
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
    Jest coś lepszego albo krótszego?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-01-18 12:32:04
    Temat: Re: open lokata 12m-cy
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 18.01.2012 Piotr <h...@y...com> napisał/a:
    > Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
    > Jest coś lepszego albo krótszego?

    dziś jeszcze getinonline 6.24 na 5miesięcy
    i pewnie dostosują się do poziomu idea/open gdzie
    jest już tylko 5.9%

  • 3. Data: 2012-01-18 12:38:01
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 18.01.2012 PKL <P...@i...lublin.pl> napisał/a:

    > dziś jeszcze getinonline 6.24 na 5miesięcy
    > i pewnie dostosują się do poziomu idea/open gdzie
    > jest już tylko 5.9%

    o jeszcze jest jednak w openonline też 6.24 na 5miesięcy

  • 4. Data: 2012-01-19 07:58:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
    > Jest coś lepszego albo krótszego?

    a dlaczego chcesz krócej? Za pol roku lokaty prawdopodobnie będa mniej
    korzystne, bo "obelkowane", prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 5. Data: 2012-01-19 17:32:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotr wrote:
    > Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
    > Jest coś lepszego albo krótszego?

    W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos wiecej
    do dodania... ;)?

  • 6. Data: 2012-01-19 18:17:35
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:

    > W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
    > wiecej do dodania... ;)?

    Odrobił to, co stracił po zapowiedziach Vincenta o zmianach w podatkach.
    Komu miało być dane zarobić, ten zarobił.

    Coś więcej do dodania?
    :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 7. Data: 2012-01-19 22:31:05
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:
    > W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
    > wiecej do dodania... ;)?

    30 dni wcześniej było ponad 30% w dół :P

    --
    Raf