  • 1. Data: 2012-01-18 21:35:38
    Temat: [Citi] 200 wiśni za KK MC World
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://gruper.pl/x.php/1,14107/Cala-Polska-Bank-Citi
    -Handlowy-Karta-Kredytowa-Citibank-MasterCard-World-
    i-200-zl-w-prezencie.html

    Regulamin: http://gruper.pl/repository/files/Regulamin_Promocji
    _C_G.pdf

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2012-01-18 22:02:55
    Temat: Re: 200 wiśni za KK MC World
    Od: coree <h...@g...com>

    On 18 Sty, 22:35, "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > http://gruper.pl/x.php/1,14107/Cala-Polska-Bank-Citi
> [...]
    Z regulaminu promocji:
    IV pkt 5:
    Bank może odmówić udzielenia kredytu w karcie kredytowej bez podania
    przyczyny.

    No i pkt 7: W przypadku negatywnego rozpatrzenia Wniosku o wydanie
    karty kredytowej Doradca Banku może zaproponować Uczestnikowi
    Promocji nabycie dowolnego produktu oferowanego przez Bank na
    standardowych warunkach, gdzie nie przysługuje prawo
    do zwolnienia z opłat oraz 200 zł w prezencie.

    Czyli, odmawiamy Ci gruper-kliencie udzielenia kredytu z promocją, ale
    nasz konsultant skontaktuje się z Panem, coby wcisnąć Mastercarda, ale
    bez dwóch stów.
    Żałosne.
    Swoją drogą, ciekaw jestem ilu klientów z tysiąca gruperowych wniosków
    uzyska kredytówkę z bonusem.

    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
    stukon.blogspot.com

  • 3. Data: 2012-01-19 07:57:13
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "coree" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Czyli, odmawiamy Ci gruper-kliencie udzielenia kredytu z promocją, ale
    >nasz konsultant skontaktuje się z Panem, coby wcisnąć Mastercarda, ale
    >bez dwóch stów.

    Na podobnej "zasadzie regulaminowej" zostalem wyruchany przez Aliora :D

    Pozdro

  • 4. Data: 2012-01-20 00:52:59
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On Wed, 18 Jan 2012 14:02:55 -0800 (PST)
    coree <h...@g...com> wrote:

> [...]
    > bez dwóch stów.
    > Żałosne.
    > Swoją drogą, ciekaw jestem ilu klientów z tysiąca gruperowych wniosków

    To też jest ciekawe:

    par II pkt 2:
    Okres na składanie wniosków internetowych, o których mowa
    w par IV ust. 2 d, trwa od dnia 18 stycznia do dnia 01 lutego 2012 r.

    par IV ust. 2 d:
    Złoży w okresie od dnia 18 stycznia do dnia 25 stycznia
    2012 r. wniosek internetowy o wydanie karty [...]

    Aż dziwne, że nie podali okresów o pustym przecięciu :)

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2012-01-20 07:42:23
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    coree <h...@g...com> wrote:

    >To też jest ciekawe:

    Kolezanka zlozyla, to moze zaspokoje wasza ciekawosc za jakis czas ;)

    Dla mnie ta karta, to lekie nieporozumienie
    - nie widze sensu placenia 96zl /rok
    gdzie inna KK mam za friko (kilka transakcji /m-c )
    oraz z ogolnie korzystniejszymi warunkami + "pakiet dodany"
    - przelecialem pobieznie toip i utknalem dluzej na prowizji
    od zakupow bezgotowkowych w strefie euro i poza nią ;]

    - no chyba ze premia + 3 m-ce bezprowizyje i ... nozyczki ;)
    Tylko jeszcze musi sie chciec przechodzic cala ta zabawe
    z zaswiadczeniami, umowami i pozniejszym ich rozwiazywaniem.

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-01-20 18:24:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 08:42:23 +0100, Waldek napisał(a):

    > - no chyba ze premia + 3 m-ce bezprowizyje i ... nozyczki ;) Tylko
    > jeszcze musi sie chciec przechodzic cala ta zabawe z zaswiadczeniami,
    > umowami i pozniejszym ich rozwiazywaniem.

    Podejrzewam, że jak po 3 m-c będzie chciała zamknąć kartę a coś się tam
    nie niej będzie działo, to mogą zadzwonić z działu kart i negocjować
    (czytaj wabić) dalszą współpracę. Obstawiam, że do końca roku albo nawet
    na 2-3 pierwsza lata da się załatwić aby karata była bezpłatna.
    Dożywotnio się nie da, bo to o ile pamiętam można zrobić po 6 albo 12 m-c
    używania kk.

    Xenocide

  • 7. Data: 2012-02-02 14:46:03
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 23:02, coree pisze:
> [...]
    > uzyska kredytówkę z bonusem.
    >
    > Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta

    Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty.
    Potestujemy, zobaczymy.
    Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych
    wizz 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla
    mnie jest akurat plusem.

    Zobaczę czy uda się coś ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru
    miesiącach....

    Ł.

  • 8. Data: 2012-02-02 15:18:18
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "lukket" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty.
    > Potestujemy, zobaczymy.

    A to ciekawe. Mnie przyslali maila i sms-a aby sie skontaktowac z centrum
    potem sie wyspowiadalem i do 3 dni mam czekac na odpowiedz ;)

    > Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych wizz
    > 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla mnie
    > jest akurat plusem.

    Wystartowalem do KK World
    Wizirem praktycznie nie latam - zona czasem w nim pierze ;)
    - predzej skorzystam z inszych uwiazanych partnerow

    > Zobaczę czy uda się coś ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru
    > miesiącach....

    Jak bedziesz mial spore obroty, to moze cos wskorasz
    inaczej watpie, stawiam ze beda sie wykrecac sianem
    lub powiedza ze 'przeciez premia pokrywa koszt na 2 lata' ;P

    Dmalem chwile brac czy nie ... ale moze wykorzystam
    do placenia rachunkow przelewem z karty - chyba tylko Citek pozwala
    Poza tym pora najwyzsza zamordowac druga "zlota rybke"
    zbiesila sie frania i stracila podstawowy atut
    - znaczy juz zyczen nie spelnia ;)

    Pozdro