  • 1. Data: 2008-04-24 18:31:56
    Temat: Polbank-Przelew na własny rachunek
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

    Wczoraj dokonałem przelewu miedzy kontami, które mam w Polbanku tzw.
    "Przelew na własny rachynek" i do dzisiaj jest status "Transakcja przesłana
    do realizacji". W związku z tym że jutro jest termin spłaty raty, wiec
    jeszcze raz dokonałem przelewu tzw."Przelew wewnętrzny". Przelew został
    zrealizowany natychmiast. Dlaczego ten wcześniejszy czeka na realizacje,
    jutro juz bedzie prawie dwa dni! Przeciez jest to wewnetrzny przelew, ktory
    powinien nastąpic natychmiast.

  • 2. Data: 2008-04-24 18:38:46
    Temat: Re: Polbank-Przelew na własny rachunek
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 20:31, "zenon" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jutro juz bedzie prawie dwa dni! Przeciez jest to wewnetrzny przelew, ktory

    Niezbadane sa wyroki Polbanku.

    Jeszcze raz sobie pogratulowalem, ze z tym kontem poprzestaje na
    podgladzie.

    Dzwon do informatykow polbanku na numer ze strony logowania - moze cos
    uda ci sie przepchac.

  • 3. Data: 2008-04-24 18:54:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zenon wrote:
    > Wczoraj dokonałem przelewu miedzy kontami, które mam w Polbanku tzw.
    > "Przelew na własny rachynek" i do dzisiaj jest status "Transakcja
    > przesłana do realizacji".

    I już pewnie taki status mu zostanie. Mnie zostało kilka takich przelewów z
    sierpnia 2007.
    Ten bank tak już ma.

  • 4. Data: 2008-04-24 19:42:09
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I już pewnie taki status mu zostanie. Mnie zostało kilka takich przelewów
    > z sierpnia 2007.
    > Ten bank tak już ma.

    Mam nadzieje, ze nie będzie to miało wpływu na moje pieniądze na koncie, że
    gdzies wirtualnie zniknął?

  • 5. Data: 2008-04-24 20:51:22
    Od: "Ludiwczek" <l...@g...pl>

    zenon <x...@o...pl> napisał(a):

    > Wczoraj dokonałem przelewu miedzy kontami, które mam w Polbanku tzw.
    > "Przelew na własny rachynek" i do dzisiaj jest status "Transakcja
    przesłana
    > do realizacji".

    Miałem tak kilka razy, szczególnie jak robiłem przelew po godzinie 21 (
    podobno wtedy trwa przetwarzanie danych). Niestety ten przelew już nie
    będzie zrealizowany.
    Między innymi dla tego zrezygnowałem z usług tego banku.
    Pozdrawiam
    Ludwiczek

  • 6. Data: 2008-04-24 20:54:57
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

> [...]
    > będzie zrealizowany.
    > Między innymi dla tego zrezygnowałem z usług tego banku.

    Narazie nie mam wyboru, bo mam kredyt w tym banku, moze za rok zmienie.

  • 7. Data: 2008-04-24 20:59:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 22:54, "zenon" <x...@o...pl> wrote:

    > Narazie nie mam wyboru, bo mam kredyt w tym banku, moze za rok zmienie.

    A co za problem splacac kredyt z konta w innym banku? Zalozenie i
    zasilanie ROR bylo warunkiem kredytu?

  • 8. Data: 2008-04-24 21:22:59
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

    > A co za problem splacac kredyt z konta w innym banku? Zalozenie i
    > zasilanie ROR bylo warunkiem kredytu?

    Na ROR wpłacam rate, dlatego że tylko stamtąd mogą pobrać pieniądze. Część
    pieniedzy mam na oszczednościowym w Polbanku i stamtąd chciałem zrobic
    przelew, gdyż nic mnie to nie kosztuje.

  • 9. Data: 2008-04-24 21:23:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A co za problem splacac kredyt z konta w innym banku? Zalozenie i
    > zasilanie ROR bylo warunkiem kredytu?

    w Polbanku przy hipo tak jest...w wielu innych tez, musisz miec konto w
    danym banku, na ktore wplywa kasa, a bank PZ pobiera rate z konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-04-24 21:32:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 23:23, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > w Polbanku przy hipo tak jest...w wielu innych tez, musisz miec konto w
    > danym banku, na ktore wplywa kasa, a bank PZ pobiera rate z konta

    Ale jesli nie ma warunku zasilania pensja, to wystarczy w przeddzian
    zasilic konto rata przelana z innego banku.

    Swoja droga, ciekawe jak bank potraktowalby sytuacje, ze klient
    ustawil stale zasilanie konta comiesiac z konta oszczednosciowego, pod
    splate kredytu, i powstalaby taka sytuacja jak powyzsza - przelew
    wewnatrzbankowy sie nie wykonal. naturalnie zakladam, ze Polbank
    umozliwia definiowanie przelewow przyszlych z konta oszczednosciowego.