  • 1. Data: 2008-04-24 16:41:02
    Temat: kredyt studencki - inwestowanie?
    Od: a...@g...com

    Witajcie

    Jesteście ciekawi Jak rozpocząć inwestowanie w trakcie studiów,
    wykorzystując m.in. kredyt studencki, i zapewnić sobie finanse na całe
    życie?

    mógłbym sie rozpisać ale po co powielać? poczytajcie u źródła! Ja nie
    żałuję! http://www.bogaty-student.za.pl/

  • 2. Data: 2008-04-25 08:31:21
    Temat: Re: kredyt studencki - inwestowanie?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > życie?
    >
    > mógłbym sie rozpisać ale po co powielać? poczytajcie u źródła! Ja nie

    SPAM :P

    Patrz kilka postow nizej - temat - Bogaty ojciec ...

  • 3. Data: 2008-04-26 10:08:06
    Od: o...@i...pl

    ebook za 40 zł?!?!?!
    w sieci jest darmowy i to bardzo dobrze napisany, zresztą skoro
    chcesz nauczyć innych jak mają zarabiać podawaj również ten adres:
    www.kredytstudencki.com.pl
    no chyba, że zależy Ci głównie na Twoim zysku :)

  • 4. Data: 2008-05-12 19:43:20
    Od: KAś <c...@o...pl>

    On Apr 26, 12:08 pm, o...@i...pl wrote:
> [...]
    > chcesz nauczyć innych jak mają zarabiać podawaj również ten
    adres:www.kredytstudencki.com.pl
    > no chyba, że zależy Ci głównie na Twoim zysku :)

    a zainwestowac można tez na kokosie. co prawda jest to całkiem nowa
    forma inwestowania ale ja się skusiłam. dam znać o pierwszych
    zyskach :D
    https://kokos.pl/chce_inwestowac.php