  • 1. Data: 2008-04-24 18:56:54
    Temat: Nowe taryfy w Multibanku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/MultiBank-idzie-na-w
    ojne-1754538.html
    Ktoś zna szczegóły? Od kiedy to ma być?

  • 2. Data: 2008-04-24 18:58:52
    Temat: Re: Nowe taryfy w Multibanku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 20:56, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/MultiBank-idzie-na-w
    ojne-1754538.html
    > Ktoś zna szczegóły? Od kiedy to ma być?

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=839072&t=8
    39072&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 3. Data: 2008-04-24 20:41:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ktoś zna szczegóły? Od kiedy to ma być?

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=839072&t=8
    39072&sr=ld&pn=1&cat=0

    dobre = znamy szczegóły, a od kiedy mają zacząć obowiązywać nowe taryfy?
    interesuje mnie ta active, bo w tym banku jestem akurat b.mocno active...

    te 8 zł, które zdzierają za Multikonto MY to jakaś paranoja...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-24 20:51:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 22:41, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=839072&t=8
    39072&sr=ld&pn=1&...

    > dobre = znamy szczegóły, a od kiedy mają zacząć obowiązywać nowe taryfy?

    W tym samym watku ktos podal, ze od 05 maja.

  • 5. Data: 2008-04-24 20:51:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    W tym samym watku ktos podal, ze od 05 maja.

    oki, musialem nie zauwazyc...ciekawe czy taryfe bedzie mozna zmienic przez
    net/tel. czy konieczna wizyta w oddziale...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-04-25 14:32:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 24.04.2008 RobertS <b...@p...pl> napisał/a:

    [...]

> [...]
    > interesuje mnie ta active, bo w tym banku jestem akurat b.mocno active...
    > te 8 zł, które zdzierają za Multikonto MY to jakaś paranoja...

    Mnie cieszy darmowość Aquariusa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-04-29 09:28:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > oki, musialem nie zauwazyc...ciekawe czy taryfe bedzie mozna zmienic przez
    > net/tel. czy konieczna wizyta w oddziale...

    Zapewne przez multilinię

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098