  • 1. Data: 2008-04-24 16:56:06
    Temat: Jak zaradzic lagom w Polbanku
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    historie znam "ze slyszenia" od swojej TZ, wiec za wiele szczegolow nie
    podam...

    otoz jej kolega z pracy staral sie od lutego o kredyt na zakup
    mieszkania w Polbanku... pieniadze musialy wplynac na konto wlascicielki
    do jutra, tymczasem, wszystkie jego poprzednie proby przyspieszenia
    sprawy nie zdawaly rezultatu - byl standardowo zlewany, kazano mu laczyc
    sie ponownie z infolinia "bo ja nic nie moge zrobic" - to byla jakas
    babka z dzialu kredytow... oczywiscie bardzo czesto bylo tez zajete...

    dzis mojej TZ wpadl do glowy pomysl, ktory mu poddala - w koncu w gescie
    rozpaczy mozna zrobic wiele rzeczy... niech ich postraszy mediami...
    napisal mail do tvn24, a kopie zaadresowal do wszystkich osobistosci w
    polbanku, ktorych facjaty i nazwiska widnieja na stronie tego banku...
    lista byla dluga :]

    po godzinie od wyslania dostal telefon od facewta, ktory przedstawil sie
    jakims wicedyrektorem, ktory lamiacym sie glosem zaczal go przepraszac,
    zapewniac o osobistym pokierowaniu sprawa oraz zapewnieniach, ze
    pieniadze znajda sie na jego koncie jeszcze dzisiaj, a najdalej jutro -
    tylko niech wysle sprostowanie do tvn :DDD

    podaje ten przyklad jako rade dla innych, ktorzy skarzyli sie na grupie
    na fatalne i dlugie dzialanie baku - niech zaczna robic to samo, moze i
    w ich przypadku odniesie to skutek...

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 2. Data: 2008-04-24 18:00:38
    Temat: Re: Jak zaradzic lagom w Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 18:56, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:

    > podaje ten przyklad jako rade dla innych, ktorzy skarzyli sie na grupie
    > na fatalne i dlugie dzialanie baku - niech zaczna robic to samo, moze i
    > w ich przypadku odniesie to skutek...

    jak dotad nie nazekam - tyle, ze nie odwaze sie skorzystac internetowo
    z ich konta, gdzy jestem na windzie, a spod Linuxa nie da rady - ale
    to nie temat na newsa ;)

  • 3. Data: 2008-04-24 18:46:07
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > jak dotad nie nazekam - tyle, ze nie odwaze sie skorzystac internetowo
    > z ich konta, gdzy jestem na windzie, a spod Linuxa nie da rady - ale

    A móglbys przyblizyc (jesli to naprawde takie tajne, ze nie da sie napisac
    posta to przy uzyciu maila) z jakiego powodu winda mialaby tu wymagac wiecej
    odwagi od jakiegos linuksa?

    marekz

  • 4. Data: 2008-04-24 19:00:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 20:46, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > posta to przy uzyciu maila) z jakiego powodu winda mialaby tu wymagac wiecej

    Hmmmm......
    Wymien trzy trojany na Linuxa.

  • 5. Data: 2008-04-24 19:18:18
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Hmmmm......
    > Wymien trzy trojany na Linuxa.

    Nie wiem, nie interesuje sie trojanami na Linuxa, a jestem tez leniwy i nie
    chce mi sie szukac w Googlach.

    W kazdym razie uzywam systemów Microsoft Windows od ponad 15 lat. Podobnie
    dlugo uzywam Internet Explorera. Gram w PL gram w Hiszpanii gram w
    Niemczech. Rachunki bankowe obsluguje rózne, wykonuje naprawde wiele
    transakcji zdalnych. Problemów tego rodzaju jakie sugerujesz nie
    doswiadczylem.

    Rozumiem, ze chodzi ci o to, ze ten rachunek jest slabo zabezpieczony.
    Akurat na tyle slabo, ze nie nadaje sie pod Windows ale nadaje sie pod
    linuksy? Nie mam tam rachunku wiec pytam. Ale cos nie chce mi sie w to
    wierzyc.

    marekz

  • 6. Data: 2008-04-24 19:31:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomoscinews:7912958b-b746-4b61-9722-0fc6604195b1@
> [...]
    > Niemczech. Rachunki bankowe obsluguje rózne, wykonuje naprawde wiele
    > transakcji zdalnych. Problemów tego rodzaju jakie sugerujesz nie

    A moj sasiad jest nalogowym alkoholikiem, ale nie ma z tego problemow
    ani rodzinnych ani w pracy - bo sie kontroluje. I co z tego?
    Wystarczy , ze ktos nie ma i nie ma zycznia miec systemu do gier (tak,
    pod gry sobie kupilem winde - korzystam z dyskow wymiennych, bo syn
    narzekal a i ja jednak czasem lubie sobie odpalic jakies Diablo czy
    Newervinter2) i korzysta z Linuxa, lub jest posiadaczem Maca - i juz
    nie moze skorzystac z Polbanku.

    > Rozumiem, ze chodzi ci o to, ze ten rachunek jest slabo zabezpieczony.
    > Akurat na tyle slabo, ze nie nadaje sie pod Windows ale nadaje sie pod
    > linuksy?

    "ten" rachunek nadaje sie tylko pod IE (nie pamietam juz jak wyglada
    ta przegladarka - zaktualizowalem do wersji 7 ale nie mam czasu
    zobaczyc) i Windows w jedynej wersji XP.

    Wszystko inne umozliwia wylacznie przegladanie, bo nie zainstaluje sie
    certyfikatow.

    http://www.polbankefg.pl/p7_1.html

  • 7. Data: 2008-04-24 19:40:31
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Caldrith <k...@i...peel> wrote:
    > historie znam "ze slyszenia" od swojej TZ, wiec za wiele szczegolow
    > nie podam...

    A od czego jest skrót TZ?
    To nazwa jakiegoś stanowiska w banku czy co?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 8. Data: 2008-04-24 20:15:17
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > A od czego jest skrót TZ?
    > To nazwa jakiegoś stanowiska w banku czy co?

    Żeby nie powiedziec konkubina, bo to tak jakoś dziwacznie i nieładnie brzmi,
    mówi się TZ.

    marekz

  • 9. Data: 2008-04-25 09:12:50
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Miernik pisze:

    > A od czego jest skrót TZ?
    > To nazwa jakiegoś stanowiska w banku czy co?

    Towarzyszka Zyciowa , czyli inaczej konkubina :D

  • 10. Data: 2008-04-25 10:53:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

    > W kazdym razie uzywam systemów Microsoft Windows od ponad 15
    > lat. Podobnie dlugo uzywam Internet Explorera.

    Nawet nie wiedzialem ze Internet Explorer istnieje podobnie dlugo.
    --
    Krzysztof Halasa