  • 1. Data: 2008-08-26 09:51:38
    Temat: [Polbank] KK i ubezpieczenie
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    We wniosku o KK jest mowa o ubezpieczeniach na zycie w Generali. I teraz
    pytania:
    a) ubezpieczenie jest obligatoryjne - a wiec teoretycznie nie mozna z
    niego zrezygnowac - czy jednak jest taka mozliwosc?
    b) jaki jest roczny koszt takiego ubezpieczenia? Z zapisow umowy
    wnioskuje ze jest on zalezny od limitu karty. Ktos zna przeliczniki?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 2. Data: 2008-08-26 18:08:45
    Temat: Re: [Polbank] KK i ubezpieczenie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maverick pisze:
> [...]
    > b) jaki jest roczny koszt takiego ubezpieczenia? Z zapisow umowy
    > wnioskuje ze jest on zalezny od limitu karty. Ktos zna przeliczniki?

    Mam karte Praktyczna - chyba tez objeta ubezpieczeniem - nie place nic.