  • 1. Data: 2009-02-13 11:16:36
    Temat: lokaty strukturyzowane - wyniki
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Ponieważ na grupie wracają co jakiś czas wątki w sprawie lokat
    strukturyzowanych (co zresztą samo z siebie jest dla mnie mało zrozumiałe),
    może ktoś pochwaliłby się jakie rzeczywiste wyniki (w sensie efektywnie
    uzyskanego oprocentowania) dają takie lokaty. Przecież chyba już niektóre z
    nich zostały rozliczone.

    Mógłby to być całkiem interesujący wątek, gdyby tylko znalazły się jakieś
    konkretne dane.

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-13 11:18:44
    Temat: Re: lokaty strukturyzowane - wyniki
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Może niektóre, ale pamiętam, że Multi sprzedawał pierwsze struktury na 2
    lata. Najkrótsza była podaj na pół roku. mBank w zasadzie dopiero zaczął
    sprzedawanie, więc nie wiem czy uzyskasz jakieś konkretne dane.

  • 3. Data: 2009-02-13 19:47:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mógłby to być całkiem interesujący wątek, gdyby tylko znalazły się
    > jakieś konkretne dane.
    >
    > marekz

    IMHO gdyby dane były interesujące to zobaczyłbyś je wszędzie począwszy
    od netu po bilboardy na mieście. Skoro jest o nich cicho to banki nie
    mają się czym chwalić ;-/

    Ale pomysł przygotowania takiego zestawienia jest bdb!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-13 20:29:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > sensie efektywnie uzyskanego oprocentowania) dają takie lokaty.
    > Przecież chyba już niektóre z nich zostały rozliczone.

    Zobacz na http://www.structuredretailproducts.com
    Mnie się nie chce rejestrować i szukać, ale jeżeli Ty to zrobisz to chętnie
    poczytam wyniki :)

  • 5. Data: 2009-04-10 16:40:17
    Od: "Structus_pl" <marcin.krason@WYTNIJ_TOstructus.pl>

    Witam,
    Odpowiem może z opóźnieniem, ale odpowiem:) Jak na razie powstały dwa takie raporty
    (z wynikami struktur) i obu byłem autorem:) Pierwszy robiłem rok temu, jeszcze w
    Manager Magazin, drugi niedawno - z Gazetą Prawną. Ten ostatni można znaleźć tutaj:
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/117931,do_9_p
    roc_zysku_z_produktow_strukturyzowanych_w_trzy_lata.
    html. Teraz pracuję nad kolejnym - ma objąć okres ostatnich 12 miesięcy, wkrótce się
    ukaże. A gdzie? Tego na razie nie mogę zdradzić, zapraszam tylko na Structus.pl ;)