  • 1. Data: 2009-02-13 11:51:50
    Temat: Kradzież z Visa i BPH
    Od: Prince <k...@w...pl>

    No i stało się :-). Słyszało się że kradną, trzeba uważać, ale mnie
    nigdy. Jestem na to za cwany, tylko jakieś cienkie Bolki dają się tak
    skubać. W ostatnie św Bożego Narodzenia, nagle niespodzianka na stacji
    paliw, usłyszałem - przykro mi ale pańska karta jest zablokowana.
    Popędziłem w pierwszy pracujący dzień to wyjaśnić do mojego oddziału i
    usłyszałem że pociągnięto mi 999,58 Euro z karty i ją zablokowali dla
    bezpieczeństwa. Mówię że to nie moja transakcja i rusza cała procedura
    reklamacji. Visa dosłała wszystkie papiery do banku z kwitami na mój
    przelew, ja to odrzucam i zgłaszam na policję kradzież. W międzyczasie
    występuję z wnioskiem o nową kartę, obciążają mnie 100 nic nie mówiąc,
    a karty nie ma przez miesiąc. Zgłaszam zastrzegam i czekam na kolejną
    kartę. Na moje pytania nie potrafią mi odpowiedzieć i chciałbym
    zapytać na forum wyjadaczy kilka rzeczy:
    1.Chciałem zrobić limit na transakcje zdalne, twierdzą że mogę tylko
    zrobić limit miesięczny. Uważam że przyczyniają się w ten sposób to
    wyższych kradzieży. Czy mogę gdzieś interweniować?
    2.Czy jak uznają że kradzież nie jest z mojej winy, czy mogę żądać od
    nich zwrotu za opłatę za nową kartę? Przecież to nie z mojej winy ja
    wydają.
    3.Czy istnieje jakaś opcja popędzania banku, Visy aby rozpatrzyli
    szybciej moją reklamację?
    4.Czy mogę się gdzieś odwoływać w razie uznania mnie winnym tej
    transakcji?

  • 2. Data: 2009-02-13 12:47:53
    Temat: Re: Kradzież z Visa i BPH
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Prince" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > 1.Chciałem zrobić limit na transakcje zdalne, twierdzą że mogę tylko
    > zrobić limit miesięczny. Uważam że przyczyniają się w ten sposób to
    > wyższych kradzieży. Czy mogę gdzieś interweniować?

    w mbanku na KK zmieniam sobie limity kiedy chcę, oddzielnie na transakcje
    Transakcje korespondencyjne i telefoniczne 100,00 PLN
    Transakcje internetowe 100,00 PLN
    Wypłaty w bankomatach 1,00 PLN
    Wypłaty w oddziałach banków 1,00 PLN

  • 3. Data: 2009-02-13 13:19:45
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    witam,
    w moim wątku "Okradziony POMOCY" wszyscy twierdzą że to niemożliwe, a jak
    już kogoś to dotknie ???.

  • 4. Data: 2009-02-13 13:39:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 03:51:50 -0800, Prince napisał(a):

> [...]
    > usłyszałem - przykro mi ale pańska karta jest zablokowana. (...) ja to
    > odrzucam i zgłaszam na policję kradzież.

    Jaka to karta (kredytowa? debetowa?) i dlaczego kradzież? Skradziono Ci
    tę kartę?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-13 22:50:44
    Od: Prince <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 14:39, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Fri, 13 Feb 2009 03:51:50 -0800, Prince napisał(a):

    > Jaka to karta (kredytowa? debetowa?) i dlaczego kradzież? Skradziono Ci
> [...]

    Jest to karta obciazeniowa, a kradziez odbyla sie przez zakup
    internetowy. Pieniadze poszly na jakies zaklady bukmacherskie na
    Cyprze.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-02-13 23:32:04
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lut, 23:50, Prince <k...@w...pl> wrote:

    > Jest to karta obciazeniowa, a kradziez odbyla sie przez zakup
    > internetowy. Pieniadze poszly na jakies zaklady bukmacherskie na
    > Cyprze.

    Do jakiego bukmachera konkretnie?
    Ci duzi i znani to raczej sie staraja takich sytuacji unikac.

    Napisz maila do supportu u tego bukmachera to moze delikwentowi srodki
    na koncie do gry zablokuja.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-02-13 23:44:30
    Temat: Re: Kradziez z Visa i BPH
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > Ci duzi i znani to raczej sie staraja takich sytuacji unikac.
    > Napisz maila do supportu u tego bukmachera to moze delikwentowi srodki

    To raczej powinien bank zrobic, a nie osoba fizyczna. Zreszta, skoro
    transkacja byla bez fizycznej obecnosci karty, to reklamacja powinna zostac
    uznana.

  • 8. Data: 2009-02-13 23:50:22
    Od: Prince <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 00:32, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > Ci duzi i znani to raczej sie staraja takich sytuacji unikac.
    >
    > Napisz maila do supportu u tego bukmachera to moze delikwentowi srodki

    Pieniadze poszly do www.betsafe.com . Z tym supportem to jest jakis
    pomysl. Teoretycznie Policja powinna sie tym zajac, ale oni zglosili
    sie po moje dyski twarde i chce je przeszukac. Nie wiem czy to ma sens
    bo bylem teoretycznie zabezpieczony kaspersky i spybot mnie pilnowali,
    a transakcje internetowe szly tylko przez paypal.com.
    A jakie mam szanse na odzyskanie pieniadzy od visy lub banku? w banku
    mi powiedzieli ze taki przypadek to pierwszy raz i jak dzwonili do
    visy przy mnie to powiedzieli ze z pierwszych ustalen wynika ze to
    moja wina.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-02-14 05:39:43
    Od: MM <n...@i...pl>

    Prince pisze:
    > Policja powinna sie tym zajac, ale oni zglosili
    > sie po moje dyski twarde i chce je przeszukac.

    :))

    Dzielna policja produkuje wyniki. Jednego karcianego fraudu nie wykryją,
    ale za to (może) pirata capną. Fiufiu, ale dzielne policmajstry!

    Ciekawe co robią w przypadku gwałtu. Sprawdzają poszkodowanej faktury na
    ciuchy czy nie z paserki? :)

    Standardowa odpowiedź #1. ;)

    --
    pzdr

  • 10. Data: 2009-02-14 07:09:42
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Prince pisze:
> [...]
    > mi powiedzieli ze taki przypadek to pierwszy raz i jak dzwonili do
    > visy przy mnie to powiedzieli ze z pierwszych ustalen wynika ze to
    a świstak siedzi i zawija w sreberka...

    IMHO bank uzna reklamację, a jak nie uzna to w sądzie nie ma żadnych
    szans na obronę. Karty nikomu nie udostępniłeś, a numer kary i CVV to
    każdy sprzedawca, gdzie płaciłeś mógł sobie zapamiętać...