  • 1. Data: 2016-10-21 14:44:30
    Temat: Podział BPH - nowe adresy stron
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Po zalogowaniu pojawiło się:
    https://www.bph.pl/sezam/img/bph/docs/sezam_KI_13102
    106.png

    Po co komu wersja tekstowa? Obrazki są najlepsze ;)
    Tekstowa ale znacznie szersza na http://www.bph.pl/pl/zmiany-w-banku

    Pozostaje czekać na wprowadzenie opłat aliorowych i uciekać ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-10-21 14:55:07
    Temat: Re: Podział BPH - nowe adresy stron
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ciekawostką jest to, że bez zmian pozostaną numery rachunków - także alior przejmie
    numer rozliczeniowy bph.
    Ale skoro mimo to dalej pozostanie to wydmuszkowato-hipoteczno-frankowe bph, to
    będzie musiał dostać nowy numer rozliczeniowy i zmienią się numery rachunków do spłat
    hipotek.
    online-fuzja.aliorbank.pl - to różne będą ST dla "prawdziwych" oraz
    "post-bph-owskich" klientów aliora ?
    I nie trzeba będzie umowy z aliorem podpisywać ?
    To na niedługo starczy...

  • 3. Data: 2016-10-21 15:05:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Oct 2016 05:55:07 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >online-fuzja.aliorbank.pl - to różne będą ST dla "prawdziwych" oraz
    "post-bph-owskich" klientów aliora ?
    "Zwracamy również uwagę, że placówki Alior Banku (oznaczone logo Alior
    Bank) nie będą prowadzić obsługi produktów przejętych z Banku BPH.
    Natomiast placówki przejęte z Banku BPH (oznaczone logo Banku BPH) nie
    będą prowadzić obsługi produktów, z których Klienci korzystają obecnie
    w Alior Banku. Ujednolicenie obsługi w całej sieci placówek Alior
    Banku nastąpi w terminie późniejszym. "
    I pewnie ujednolicenie obsługi będzie związane z ujednoliceniem ST czy
    raczej migracją klientów BPH do ST Alior a nastepnie wprowadzeniem
    opłat. Opłaty Aliorowe powinni wprowadzić jednak wcześniej wtedy
    mieliby mniej do zmigrowania (ja wysiadam) :D

    >I nie trzeba będzie umowy z aliorem podpisywać ?
    "W zakresie obsługi przeniesionych produktów dla Klientów
    indywidulanych i biznesowych, Alior Bank stanie się następcą prawnym
    Banku BPH i przejmie wszystkie dotychczasowe prawa i obowiązki. Umowy
    zawarte przez Państwa z Bankiem BPH pozostaną w mocy i nie będą
    wymagać podpisywania aneksów."

    WAM

  • 4. Data: 2016-10-21 15:12:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Poczytałem to i normalnie cuda na kiju - nie zmienią się numery rachunków zarówno
    przeniesionych do aliora, jak i pozostające w bph-hipotecznym 8O !
    Czyżby przyczynek do możliwości przenoszenia numeru rachunku między bankami ? To by
    było...

    A ST rzeczywiście będą różne - dla obu kategorii klientów te same, co dotychczas,
    choć pewnie alior zmieni kolory Sez@mu. Ciekawe, kiedy to ujednolicą.
    Jeszcze milsze jest to, że będą również dwa rodzaje placówek aliora - te "prawdziwe",
    które dalej będą tylko sprzedawać i obsługiwać dotychczasowe usługi aliora oraz
    placówki "alior d. bph", które będą obsługiwać wyłącznie usługi i klientów obecnego
    bph ;> Oczywiście też do czasu ujednolicenia - ale to też ciekawe, jak to będzie
    wyglądać, bo logo bph ma zostać (pewnie że w jedną noc nie zmienią wystroju
    wszystkich oddziałów) - czy oddziały bph będą sukcesywnie zamykane na czas remontu i
    po otwarciu będą to już "zwykłe" aliory, w których d. klient bph nie będzie miał
    czego szukać, dopóki nie zmieni konta na jakieś z oferty aliora ?

    W ogóle klienci bph to jacyś tacy pechowi, już drugi raz to przechodzą (za to
    rosjanie już dwa razy przechodzili akcję pt.: "miałeś oszczędności w banku ? no to
    ich już nie masz !").

    Zaś alior może nieźle urosnąć - ze zsumowania aktywów może wyjść wzrost o 100% i
    wskok do pierwszej dziesiątki, przed raifiego, a może nawet przed milka, a nawet
    przed getout, na 6. miejsce - ale pewnie tego nie będzie aż tyle.
    Zastanawiam się przy tym, skoro wszystkie depozyty przejdą do aliora, to co będzie
    przeciwwagą dla pozostających kredytów hipotecznych ? Właściciel podwyższy kapitał ?
    Czy już może udało mu się sprzedać wystarczająco dużo obligacji ?

  • 5. Data: 2016-10-21 21:05:24
    Od: PP <...@...pl>

    > czy oddziały bph będą sukcesywnie zamykane na czas remontu i po otwarciu będą to
    już "zwykłe" aliory

    wiekszość oddziałów w lokalizacjach dublujących alior to juz jest
    zamkniete...

  • 6. Data: 2016-10-21 21:16:28
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 15:12, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    > Czyżby przyczynek do możliwości przenoszenia numeru rachunku między bankami ? To by

    E tam. Pewnie te hipoteczne były otwierane na oddzielnym numerze banku i
    ten (albo raczej te - bo był też numer z GE) nie przejdą do Aliora.

  • 7. Data: 2016-10-21 21:50:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Oct 2016 06:12:21 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >nie zmienią się numery rachunków zarówno przeniesionych do aliora, jak i pozostające
    w bph-hipotecznym 8O !
    Fakt, dziwne :)

    >czy oddziały bph będą sukcesywnie zamykane na czas remontu i po otwarciu będą to już
    "zwykłe" aliory, w których d. klient bph nie będzie miał czego szukać, dopóki nie
    zmieni konta na jakieś z oferty aliora ?
    Miałem taki oddział BZWBK powstały z KB. Przemalowali, logo zmienili,
    a później go zlikwidowali :)

    >alior może nieźle urosnąć - ze zsumowania aktywów może wyjść wzrost o 100% i wskok
    do pierwszej dziesiątki,
    http://prnews.pl/raporty/raport-prnewspl-aktywa-bank
    ow-ii-kw-2016-6553153.html
    Tu już był 9 :) (a w poprzednim kwartale 10)

    WAM

  • 8. Data: 2016-10-22 15:25:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W zestawieniu prnews uwzględniają tylko banki notowane na giełdzie.
    Zgadza się do 8 miejsca, z tym że na 7 wskoczył po połączeniu BNP+BGŻ.
    Brakuje pozagiełdowych raifiego (9.) i BGK (10.).
    Czyli alior jest 11., i to już po łyknięciu meritum.
    Na dalszych miejscach brakuje jeszcze Deutsche Banku, jest większy niż BPH i BOŚ, ale
    mniejszy od citka.

  • 9. Data: 2016-10-22 15:27:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 października 2016 21:16:29 UTC+2 użytkownik gral napisał:

    > E tam. Pewnie te hipoteczne były otwierane na oddzielnym numerze banku i
    > ten (albo raczej te - bo był też numer z GE) nie przejdą do Aliora.

    A, może to to :(
    ZTCW to ge dawał frankowe i może to właśnie numer ge pozostanie w bph-wydmuszce, a
    numer bph, na którym są rachunki i lokaty, przejdzie do aliora.

  • 10. Data: 2016-10-22 20:25:35
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 22.10.2016 o 15:27, Dawid Rutkowski pisze:

    > A, może to to :(
    > ZTCW to ge dawał frankowe i może to właśnie numer ge pozostanie w bph-wydmuszce, a
    numer bph, na którym są rachunki i lokaty, przejdzie do aliora.

    Miałem franka w GE i po fuzji z BPH oczywiście numer się nie zmienił.
    Ale BPH miał chyba też własne hipoteki. Z tego co mi wiadomo, to Alior
    nie łyknął żadnych hipotek - tych złotowych też. Lepszy cfaniak ;)