  • 1. Data: 2016-10-18 17:47:32
    Temat: BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0020
    /2747/TABELA-OPROCENTOWANIA-od-dnia-17-pazdziernika-
    2016.pdf

    Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg.
    stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.

  • 2. Data: 2016-10-18 17:57:22
    Temat: Re: BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg.
    > stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.

    A od 25-ego będzie nowa promocja. Nie wiadomo tylko ile % i kiedy data
    graniczna.

  • 3. Data: 2016-10-18 18:05:58
    Od: zaqu <r...@g...com>

    W dniu 2016-10-18 o 17:47, mx pisze:
> [...]
    >

    > Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg.
    > stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.
    Do tej pory mieli jeszcze jedną tabelę oprocentowania tzw. promocyjne
    środki. Przekonamy się co będzie wkrótce, w listopadzie (10-14) będą
    grzebać w systemie. Zobaczymy.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/BGZ-BNP-wylaczy-star
    a-bankowosc-elektroniczna-Klientow-czekaja-zmiany-74
    75521.html

  • 4. Data: 2016-10-18 18:11:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg.
    >stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.

    Trudno powiedziec - jak uczy doswiadczenie, to 25 moze byc ogloszona
    kolejna promocja.
    Ale moze sie jednak skonczylo. Odsetki jakby spadaja w kraju.

    Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca
    zalozyc, 2.3%.

    J.

  • 5. Data: 2016-10-18 18:14:52
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    On 10/18/2016 05:57 PM, wiatrak wrote:

    > A od 25-ego będzie nowa promocja. Nie wiadomo tylko ile % i kiedy data
    > graniczna.

    O tydzień przedłużyli, aby wyjść z nową ofertą? Mało prawdopodobne wg.
    mnie, nigdy tak nie było. Ale konto już dawno mam wyzerowane.

  • 6. Data: 2016-10-18 19:02:45
    Od: art3k <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 18:05, zaqu pisze:
> [...]
    > grzebać w systemie. Zobaczymy.
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/BGZ-BNP-wylaczy-star
    a-bankowosc-elektroniczna-Klientow-czekaja-zmiany-74

    optima została połączona z planetą już dawno temu. łącznie z
    wewnętrznymi przelewami...

    art3k

  • 7. Data: 2016-10-18 21:42:29
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    > Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca
    > zalozyc, 2.3%.

    Idea ostatnio dwa razy rzucila 2,75% na 2mc.

  • 8. Data: 2016-10-18 22:01:10
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-10-18 o 21:42, Dudzik pisze:

    > Idea ostatnio dwa razy rzucila 2,75% na 2mc.

    oraz 2,5% na 5 m-cy

    Sławek

  • 9. Data: 2016-10-23 23:37:08
    Od: out <m...@o...pl>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 18:12:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Ale moze sie jednak skonczylo. Odsetki jakby spadaja w kraju.
    >
    > Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca

    Nie wiem, po co się bawić w "zdążył wylać, czy nie zdążył"?. Wystarczy założyć 2
    konta - jedno swoje, drugie wspólne np. z matką i po krzyku. Przelewamy (via r-ek
    powiązany) z jednego na drugi na czas promocji. Robię tak "od zawsze"

  • 10. Data: 2016-10-24 02:44:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "out" 5...@g...co

[...]

    Jak takie wspólne konto ma się do obowiązku zgłaszania do
    US darowizn także w obrębie najbliższej rodziny? JKaczyński
    miaU problemy z DTuskiem, gdy leczył swoją matkę za swoje
    pieniądze.

    Obecnie zapewne JKaczyński nie ma już takich problemów,
    ale my nadal nie jesteśmy władcami RP...