  • 1. Data: 2016-10-22 20:56:26
    Temat: Damska torebka ze skóry Krokodyla...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie starczy na damską torebkę?... Nie jest to teraz istotne...
    Skórę trzeba zedrzeć, Krokodyla wcześniej [lub w trakcie]
    ukatrupić... Ale jest moratorium jakoweś na bicie młodych
    Krokodyli -- Towarzystwo Opieki Nad Zwierzęta zabrania
    bicia młodych Krokodyli pod groźbą odebrania skóry...

    I teraz pytanie merytoryczne ;) do znawców brzmiące jakoś tak:

    Czy mogę już bezkarnie ukatrupić Krokodyla, jeśli
    15 października 2014 zawarłem umowę o hodowlę tego gada?

    W sadzawce wykładanej marmurem -- nie wiedzą... Osoba, która
    w imieniu Banku zawierała ze na tę umowę jest na długim urlopie,
    być może macierzyńskim... Inna osoba zaproponowała, abym zasięgnął
    gdzieś języka -- być może na infolinii...

    Gada chcę ukatrupić jak najszybciej, bo z gadulstwa nie ma zysku.
    Trzeba drzeć skórę, wyprawiać i zakładać nowe konciki ;) -- chyba
    na Millennium, gdzie obecnie gniją moje oszczędności...

    BTW Millennium -- może ktoś chce polecieć? 5 dych w razie czego
    ode mnie, ale do mnie należy arbitraż -- dam albo nie dam. Dam,
    jeśli dostanę i będę wiedział, komu dać, więc jak ktoś chce
    lecieć -- niech daje znać, zanim nastąpi polecenie... [dam
    5 dych tej osobie, która wcześniej znać mi da?]

    Otwórz konto w Banku Millennium, korzystaj z niego, a 60 zł premii będzie
    Twoje. Dodatkowo, płacąc kartą lub BLIKIEM możesz zdobyć 60 zł premii
    miesięcznie przez 6 miesięcy - to nawet 360 zł zwrotu na Twoje nowe konto.

    Kliknij w link z kodem i otwórz Konto 360:
    https://polecam.bankmillennium.pl/?id=205229

    Szczegóły promocji znajdziesz tutaj:
    https://www.bankmillennium.pl/polecam/regulamin

    Zatem od Banku 360 bądź 420 i ode mnie 50, o ile uznam, że warto. ;)