  • 11. Data: 2006-03-24 18:56:08
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > A jakie korzysci odniesie standardowy uzytkownik konta, ktory pisada
    > VC zamiast VE ? Zadne ?

    Nie wiem nic o "wersji standard" ;-). Jeżeli tu bywa to niech się odezwie.
    Ja mogłem tym zapłacić w Internecie i np. w Barcelonie, gdzie dwie VE dały
    plamę.

  • 12. Data: 2006-03-24 19:05:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:
    > Chyba przemyślę likwidację konta w tym banku :(

    Juz nawet w BPHu jak ktos ma ich KK to dziala to tez na debetowke.
    W Millennium w ogole zwalniaja z oplat jak sie dobre obroty na KK zrobi...
    Heh - minus dla Multi...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 13. Data: 2006-03-24 19:08:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > 2. może kupić coś żelazkiem

    To gdzies jeszcze sa tzw. zelazka ?

    Dla mnie jako dla posiadacza KK Multibanku posiadanie debetowej VC nie
    ma zadnego sensu i wobec podwyzki oplaty za VE po prostu zrezgnuje z tej
    karty.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-03-24 19:08:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Nie wiem nic o "wersji standard" ;-). Jeżeli tu bywa to niech się odezwie.
    > Ja mogłem tym zapłacić w Internecie i np. w Barcelonie, gdzie dwie VE dały
    > plamę.

    A KK nie posiadasz ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-03-24 19:12:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Chyba przemyślę likwidację konta w tym banku :(

    Aczkolwiek ja sie przekonalem, iz MUSZE posiadac jakies konto w banku
    stacjonarnym (marmurowym), bo na infoliniach zalatwianie
    niestandardowych spraw z jakimi sie zwracam jest po prostu niemozliwe.

    Wszedzie oplaty sa teraz chyba podobne, a do Multi juz sie
    przyzwyczailem (wygodny podglad KK, wplatomaty itp.) wiec zwyczajnie nie
    oplaca sie mi sie likwidowac konta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-03-24 19:22:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):
    > Dla mnie jako dla posiadacza KK Multibanku posiadanie debetowej VC nie
    > ma zadnego sensu i wobec podwyzki oplaty za VE po prostu zrezgnuje z tej
    > karty.

    Jeśli tylko ma się inny sposób wyjęcia gotówki ze ściany (np. VE do
    rachunku w innym banku) to istotnie płacenie w Twojej sytuacji za VE
    lub debetową VC jest bez sensu...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 17. Data: 2006-03-24 19:24:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Jeśli tylko ma się inny sposób wyjęcia gotówki ze ściany (np. VE do
    > rachunku w innym banku) to istotnie płacenie w Twojej sytuacji za VE
    > lub debetową VC jest bez sensu...

    To chyba normalne, iz posiadam wiecej niz jedno konto :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2006-03-24 19:27:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:e01gag$bdf$3@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Wszedzie oplaty sa teraz chyba podobne, a do Multi juz sie
    > przyzwyczailem (wygodny podglad KK, wplatomaty itp.) wiec zwyczajnie nie

    Ja tam sie zastanowie nad ePakietem w Fortisie, oplata za prowadzenie taka
    sama, a daja mozliwosc wyplaty bez prowizji ze wszystkich bankomatow.
    Oprocentowanie rachunku 1,5%, czyli 3 razy wiecej niz konta w Multi, co
    prawda brak rachunku oszczednosciowego, ale tygodniowe lokaty z powodzeniem
    moga go zastapic, a oprocentowanie wyzsze prawie o 1 pp. Wada fortisa sa
    oplaty za DD, ale w polaczeniu z mBankiem daje mi taka sama funkcjonalnosc
    jak Multi, ale dostepnosc do kasy lepsza. No, i limit kredytowy
    oprocentowany o 1,5 pp nizej. Jak zaczynalem korzystac z Multi nie placilem
    za prowadzenie rachunku, mialem gratisowa VC, nizej oprocentowany ovedraft i
    wyzej oprocentowane konto... to byly czasy... ale juz chyba nie wroca...

    MK

  • 19. Data: 2006-03-24 19:27:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > A KK nie posiadasz ?

    W Multibanku? Nie. Zgoda na egzekucję do 100.000 zł mnie powaliła ;-)
    Poza tym potrzebna jest karta debetowa do wypłat z bankomatu.

  • 20. Data: 2006-03-24 19:28:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):

    > To chyba normalne, iz posiadam wiecej niz jedno konto :)

    To nie takie proste ;-)