eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwójne odsetki od Raifa (na dzień dzisiejszy 4%) na nowym KO › Re: Podwójne odsetki od Raifa (na dzień dzisiejszy 4%) na nowym KO
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwójne odsetki od Raifa (na dzień dzisiejszy 4%) na nowym KO
    Date: Sun, 13 Sep 2015 02:12:30 +0200

    Mietek wrote:

    > http://livesmarter.pl/twoj-wymarzony-cel-podwojne-od
    setki-na-koncie-
    oszczednosciowym/

    > Wygląda dobrze - troche jak lokata z możliwością dorzucenia kasy. Ktoś coś
    > widzi?

    Witam,

    czy ktoś otrzymał już konto na promocyjnych zasadach?

    Wypełniłem formularz przed 7 września, podałem prawidłowy e-mail oraz numer
    telefonu, ale żadnego kontaktu ze strony banku nie uświadczyłem.

    Teraz widzę na stronie wymarzonycel.pl, że można niby otwierać już ten
    rodzaj konta, ale nie ma tam żadnej wzmianki o promocji jaka była do 7
    września.

    --
    Wysłane z pola.