  • 1. Data: 2002-02-19 10:26:29
    Temat: Podpisy na karcie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Pierwsze karty dostalem w oddziale - dostalem ladny pisak - ktorym moglem
    sie wyraznie podpisac na pasku i bylo ok. (Pekao SA)

    Pisak byl akurat - dosc cienki - ale nie cienkopis.

    Kolejne wznowiena kart dostawalem juz karta - wszystkie inne karty z roznych
    bankow - moze nie mialem tyle co Wojtek F. :) ale przychodzily poczta.

    no i zaczynal sie numer - bo jak to podpisac. Ja radze sobie tak, ze pisze
    piorem - i pozniej to schnie - ale... Ale to lubi sie rozmazywac....

    Dlugopis cienki, czasami niewidoczny - wyprobowac nie ma na czym :)

    Jednym slowem - widze po znajomych, rodzicach, ludziach - podpisy sa
    baaardzo niewidoczne. Niebieski, cienki dlugopis jest praktycznie
    niewidoczny na pasku do podpisu.

    Czasami nie dziwie sie kasjerkom - gdyby mialy dziennie wbijac wzrok w te
    malutkie podpisiki, to zaraz wzrok stracilyby ;)

    Jednym slowem - przesylanie kart poczta obniza koszty banku, jest
    wygodniejsze dla klienta - ale... Ale te podpisy...

    BTW A wy czym podpisujecie karty?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    --

    ------

  • 2. Data: 2002-02-19 10:26:34
    Temat: Re: Podpisy na karcie
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > BTW A wy czym podpisujecie karty?
    Marker 0,5-1mm - nie rozmazuje sie

  • 3. Data: 2002-02-19 10:46:43
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Pierwsze karty dostalem w oddziale - dostalem ladny pisak - ktorym moglem
    > sie wyraznie podpisac na pasku i bylo ok. (Pekao SA)

    a ja w BPH dostalem badziewny dlugopis... po ktorym nic nie bylo widac,
    a pani w banku nie pozwolila mi zabrac do domu niepodpisanej karty,
    wiec musialem potem poprawic podpis pisakiem spirytusowym ;)

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 4. Data: 2002-02-19 10:54:34
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > Marker 0,5-1mm - nie rozmazuje sie
    Pilot G-1 albo G2 (zelowe) tez nie :)

    Konrad

  • 5. Data: 2002-02-19 10:55:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > BTW A wy czym podpisujecie karty?

    CD Maker Edding 8400 - special :-))) z Germani ...
    nić się go nie ima :-)

    Sark

  • 6. Data: 2002-02-19 10:58:11
    Temat: Odp: Podpisy na karcie
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Steadtler lumocolor czarny - pisze prawie po wszystkim ;)
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 7. Data: 2002-02-19 11:04:02
    Od: "Niki" <w...@t...net>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a pani w banku nie pozwolila mi zabrac do domu niepodpisanej karty,
    > wiec musialem potem poprawic podpis pisakiem spirytusowym ;)

    Nie do końca piszesz prawdę z tym wycinaniem propunuje netykietę poczytać.

  • 8. Data: 2002-02-19 11:04:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > CD Maker Edding 8400 - special :-))) z Germani ...
    > nić się go nie ima :-)

    Jednym slowem pojde poszukac w HICie na polce :) Chociaz teraz nie
    spodziewam sie zadnej karty w najblizszym czasie- e_Integrm juz mi przeszlo
    :)

  • 9. Data: 2002-02-19 11:35:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > BTW A wy czym podpisujecie karty?

    Zanabyłem drogą kupna (specjalnie w tym celu) marker wodoodporny czarny.
    Nie do zdarcia (chyba, że razem z paskiem na podpis)

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2002-02-19 12:36:00
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>