  • 11. Data: 2002-02-19 13:19:52
    Temat: Re: Podpisy na karcie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tym samym, co plytki

    ja mam taki gruby, ze raczej sie nie zmiesci :)

  • 12. Data: 2002-02-19 22:19:34
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    > napisał w wiadomości

    > CD Maker Edding 8400 - special :-))) z Germani ...
    > nić się go nie ima :-)

    To mnie pocieszyles(as), bo wlasnie niedawno biurko cale nim sobie
    wymazalem! Mam nadzieje, ze nie masz racji.

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 13. Data: 2002-02-20 10:35:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DaViD" <m...@i...pl.nospam>
    napisał w wiadomości

    > To mnie pocieszyles(as), bo wlasnie niedawno
    biurko cale nim sobie
    > wymazalem! Mam nadzieje, ze nie masz racji.

    Zrobiłem test .... czysty spirytus da radę :-)))
    schodzi idealnie (sprawdziłem na pudełku od CD)
    Ale nie ulega starciu i wplywowi wilgoci-wody z
    jakim masz do czynienia podczas normalnej
    eksploatcji karty czy CD

    Sark

  • 14. Data: 2002-02-20 15:09:19
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    > Zrobiłem test .... czysty spirytus da radę :-)))
    > schodzi idealnie (sprawdziłem na pudełku od CD)

    hehe,...dzieki za rade i zaraz wyprobuje :]]]]

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 15. Data: 2002-02-23 11:51:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 11:26:29 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >BTW A wy czym podpisujecie karty?

    Po prostu kazdy solidny, czarny wodoodporny cienkopis koszt tak ok.
    5zl :-)
    Stasznie mnie wkurza jak odbieram jakas karte i kaza podpisac dajac
    dlugopis, ja mowie, ze podpisze w domu cienkopisem bo dlugopisem to
    nic wie widac, a oni, ze musze tutaj podpisac maja dlugopis i tyle
    :-/.
    A jak karta przychodzi poczta to moge sobie spokojnie podpisac czym
    chce. Juz tylko od uzytkownia zalezy na ile jego podpis bedzie
    wyrazny.
    Inna sprawa, ze karda z super wyraznym podpisem jest niewiele
    bezpieczniejsza od takiej bez zadnego podpisu :-(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-02-24 20:22:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inna sprawa, ze karda z super wyraznym podpisem jest niewiele
    ^^^^^^^^
    > bezpieczniejsza od takiej bez zadnego podpisu :-(.

    ? :)

  • 17. Data: 2002-02-24 20:28:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 20:22:20 GMT, "AMRA" <a...@a...com>