  • 1. Data: 2002-02-19 09:40:48
    Temat: lokata dyskontowa czy emax lokata?
    Od: "RaV" <r...@s...pl>

    poradźcie proszę:

    w związku że 28.02.2002 coraz bliżej zrobiłem rozeznanie lokat dyskontowych
    i znalazłem oferty w czterech bankach (stałe oprocentowanie):
    1. Fortis 6,20%-7,50%
    2. Kredyt Bank 6,40%-6,80%
    3. ING BŚ 6%-7,25%
    4. BGŻ 6,6%-7%
    Jest także emax lokata na 11,6% (nie wiadomo jak długo), ale ta będzie
    "obelkowana".

    Więc co radzicie, przed 31.11.2001 nie zdążyłem, więc teraz szukam dobrych
    rozwiązań.

    Z pozdrowieniami
    RaV

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV

  • 2. Data: 2002-02-19 09:59:15
    Temat: Re: lokata dyskontowa czy emax lokata?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RaV" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. ING BŚ 6%-7,25%
    > 4. BGŻ 6,6%-7%
    > Jest także emax lokata na 11,6% (nie wiadomo jak długo), ale ta będzie

    nie liczylbym na nia. Pewnie 8,65% po 1 marca...

    > Więc co radzicie, przed 31.11.2001 nie zdążyłem, więc teraz szukam dobrych
    > rozwiązań.

    Mysle ze Fortis albo Lucas na 3-6 miesiecy. Ewentualnie Investbank - lokata
    12 miesieczna.

    D.

  • 3. Data: 2002-02-19 10:05:54
    Od: "DamianP" <d...@k...chip.pl>

> [...]
    dyskontowych
    > i znalazłem oferty w czterech bankach (stałe oprocentowanie):

    Jest jeszcze w Lukasie 6,4% - 7,70%

  • 4. Data: 2002-02-19 11:15:46
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@h...com.pl>

    > Jest jeszcze w Lukasie 6,4% - 7,70%
    albo negocjowana przy 60k na 180 dni wczoraj dawali 8,06

  • 5. Data: 2002-02-19 11:16:41
    Od: "DamianP" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Artur Bystrzycki" <a...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    > albo negocjowana przy 60k na 180 dni wczoraj dawali 8,06

    A jak taka negocjacja wyglada, bo ja podawalem % przy zakladaniu przez Net,
    a w odziale to 0,5% mniej.

    Pozdrawiam
    DamianP

  • 6. Data: 2002-02-19 11:29:39
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@w...pl>

    > A jak taka negocjacja wyglada, bo ja podawalem % przy zakladaniu przez
    Net,
    > a w odziale to 0,5% mniej.

    musisz miec konto.
    w oddziale lub przez net:
    podajesz kwote (>=50k) i okres (jest pewna dowolnosc w okresie ale nie wiem
    dokladnie jaka)
    a pani lub komputer mowi ile % Ci dadza.
    uwaga: nie we wszystkich odzialach mozna ja zalozyc.

  • 7. Data: 2002-02-19 22:41:25
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    > w związku że 28.02.2002 coraz bliżej zrobiłem rozeznanie lokat dyskontowyc
    > i znalazłem oferty w czterech bankach (stałe oprocentowanie):
> [...]

    A szukales w Millennium?
    np. 6 miesiecy 7, 60%
    pzdr
    ab