  • 11. Data: 2016-07-20 18:12:21
    Temat: Re: Rozkaz wodza
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Jul 2016 17:33:57 +0200, w <nmo74q$964$3@node1.news.atman.pl>,
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> napisał(-a):

    > Jak się nie podoba, to won do Erdogana!

    Precz lewaku :)

  • 12. Data: 2016-07-20 18:33:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 17:13, Jaten pisze:

    > Rozkaz wodza Kaczyńskiego wydany na spotkaniu w cztery oczy.

    bezpieczeństwo narodowe?

    ONI rozkradają nasze złoto i coś trzeba z tym zrobić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2016-07-20 21:54:25
    Temat: Re: Podasz PESEL, jeśli zechcesz kupić złoto inwestycyjne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 15:16, Kris pisze:

    > Pokazuje Pity za lata ubiegłe i na drzewo niech spadają
    > "Nie mam już tego złota- do morza wypadło jak dorsze łowiłem"

    Ale to nie o dowód z twojej małej wyobraźni chodzi.

    Ad 1 - niestety, nie ma pan w PITach pokrycia, prosimy o podatek

    Ad 2 -
    a/ a dzisiaj będziemy kopać w ogródkach u Kowalskiego i Malinowskiego.
    b/ (wersja wojenna) chłopaki, idźcie dziś pogwałcić do Kowalskiego, bo
    złoto kupował, może gdzieś ma pod podłogą.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-07-20 21:57:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 17:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Obrączki też? Jak to dobrze było mieć platynowe...

    Obrączki to ciekawy temat. Nawet Słomski swego czasu robił złote
    obrączki mające nie tyle wartość jubilerską, co po prostu bulionową.
    Jeśli już dojdzie do godziny W, to faktycznie łatwiej będzie przemycić
    lub legalnie zachować taką biżuterię, niż typowe monety bulionowe.
    Jednakże w razie "godziny Z" (typu - umieszczenie w obozie
    koncentracyjnym) nawet to może nie pomóc zachować złoto.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-07-20 22:30:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 21:54:40 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ale to nie o dowód z twojej małej wyobraźni chodzi.
    Znowu rzmydlasz temat.
    Prosiłem autora wątku o rozwinięcie tego:
    "Historia uczy, że taka wiedza w rękach
    państwa nierzadko bywa wykorzystywana przeciwko właścicielom złotego
    kruszcu.

  • 16. Data: 2016-07-20 22:58:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 22:30, Kris pisze:

> [...]
    > "Historia uczy, że taka wiedza w rękach
    > państwa nierzadko bywa wykorzystywana przeciwko właścicielom złotego

    Oczywiście. I dowodem na brak wykorzystywania przeciwko nie jest "ale ja
    pokażę PIT i niech mnie cmokną".

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-07-20 23:30:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mnie się najbardziej podoba godzina "D": chceta u nas azyla za nasze? to najpierw
    dajta wszystko, co mata!

    -----

  • 18. Data: 2016-07-21 05:03:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 23:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mnie się najbardziej podoba godzina "D": chceta u nas azyla za nasze? to najpierw
    dajta wszystko, co mata!

    Ale istniała jednak kwota wolna od zajęcia. Kulturwnie jak u polskiego
    komornika :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-07-21 07:16:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak, czytałem po duńsku, majątek nie może przekraczać jednej kozy, jednego wielbłąda
    i jednej żony.

    -----

  • 20. Data: 2016-07-25 13:28:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-20 o 14:46, zaqu pisze:
    > NBP zamknął opcję anonimowego zakupu złota
    >
    > Narodowy Bank Polski wydał zarządzenie zmuszające indywidualnych
    > nabywców złota inwestycyjnego do podania danych osobowych. W ten sposób
    > zamknięta została ostatnia w pełni legalna furtka anonimowego zakupu
    > złota fizycznego. Pozostały tylko te ,,półlegalne".

    Czy uchwała NBP dotyczy wszystkich podmiotów handlujących złotem w Polsce?