  • 1. Data: 2016-07-20 08:52:29
    Temat: Ideabank lokaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    W ideabank obecnie:

    Lokata LIPCOWA od 1 000,00 do 1 000 000,00 PLN
    1 mies. 2,16%
    4 m-ce 2,25%
    7 m-cy 2,35%

    Lokata WAKACYJNE OSZCZĘDNOŚCI od 1 000,00 do 1 000 000,00 PLN
    2 m-ce 2,50%

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-07-20 10:26:53
    Temat: Re: Ideabank lokaty
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 08:52, WAM pisze:
> [...]
    > 4 m-ce 2,25%
    > 7 m-cy 2,35%
    >
    > Lokata WAKACYJNE OSZCZĘDNOŚCI od 1 000,00 do 1 000 000,00 PLN

    Cieniutko. Nie ma się czym podniecać.

  • 3. Data: 2016-07-20 12:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    > Cieniutko. Nie ma się czym podniecać.

    A gdzie teraz mozna cos lepiej?
    Jeszcze niedawno było w Millenium 2,7 na koncie przez 3m na nowe srodki do
    100kPLN ale nie wiem czy to jeszcze aktualne.

  • 4. Data: 2016-07-20 12:38:48
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    .

    > A gdzie teraz mozna cos lepiej?
    > Jeszcze niedawno było w Millenium 2,7 na koncie przez 3m na nowe srodki do
    > 100kPLN ale nie wiem czy to jeszcze aktualne.

    Aktualne. Założyłem przedwczoraj. Jeszcze dodatkowo łyknę 6 dych za
    obrót kartą, i polecający zarobi stówkę (obiecał połowę) I lokata jest
    na 10k na 3,25%. Zawsze to 110k ulokowane i dodatkowo 110 złotych w
    kieszeni.

    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/p
    rodukty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe

    https://polecam.bankmillennium.pl/?id=191620

  • 5. Data: 2016-07-20 12:56:45
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A gdzie teraz mozna cos lepiej?
    > Jeszcze niedawno było w Millenium 2,7 na koncie przez 3m na nowe srodki do
    > 100kPLN ale nie wiem czy to jeszcze aktualne.

    Złożyłem wniosek na 2,5 w Idei, czy pójdą za tym pieniądze? Zobaczymy w
    poniedziałek, będę miał wtedy znowu parę złotych do zagospodarowania.

    A w Millenium też nie rewelacja, ale założyłem, bo rzeczywiście nie ma
    atrakcyjnych ofert.

    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/p
    rodukty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe

    https://polecam.bankmillennium.pl/?id=191620

    Jakby co, też odpalam połowę. Pewne jak..... w banku :)

  • 6. Data: 2016-07-20 14:35:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    >Cieniutko. Nie ma się czym podniecać.

    Idea ma tez lepsze lokaty/konta.

    J.

  • 7. Data: 2016-07-20 15:52:32
    Od: p...@g...com

    Ale pewnie trzeba mieć ich ROR. Dziękuję, postoję ;-)

  • 8. Data: 2016-07-21 22:38:37
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 12:56, wiatrak pisze:

    > Złożyłem wniosek na 2,5 w Idei, czy pójdą za tym pieniądze? Zobaczymy w
    > poniedziałek, będę miał wtedy znowu parę złotych do zagospodarowania.

    Odpowiem sobie sam :)Nie dostaną kasy na 2,5%. Dostaną chyba na 2,75%.
    Od dziś lokata GO na 3 miesiące.

    Wniosek z tego, że było mało chętnych na ich 2,5%. Ja zawsze mówię że
    Leszek C. i jego biznesy mają tak zszarganą opinię, że muszą dawać
    więcej od innych, żeby dostać pieniądz.

  • 9. Data: 2016-07-22 09:56:39
    Od: Aha <a...@p...pl>

    wiatrak pisze:

    > Odpowiem sobie sam :)Nie dostaną kasy na 2,5%. Dostaną chyba na 2,75%. Od dziś
    lokata GO
    > na 3 miesiące.

    Oferta Lokaty obowiązuje od dnia 22 lipca 2016 r. do odwołania, jednak nie krócej
    niż do
    dnia 23 lipca 2016 r. ;)

    --
    aha

  • 10. Data: 2016-07-22 10:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Wniosek z tego, że było mało chętnych na ich 2,5%. Ja zawsze mówię że
    >Leszek C. i jego biznesy mają tak zszarganą opinię, że muszą dawać

    Mowisz ?
    Podejrzewam, ze przecietny obywatel nie ma zadnej opinii o biznesach
    Leszka C.
    Reklama sie liczy.
    Moze po prostu sa w stanie zarobic 15% na kredytach, wiec co im tam 2
    czy 3 % na lokatach.

    Albo 2/3 klientow zapomina i trzyma srodki na 0.2%.

    Za to w druga strone - dzwoni BZWBK(KB,Sd) i proponuje kredyt.
    Skad oni maja tyle pieniedzy, bo przeciez nie od klientow zwabionych
    wysokim procentem ...

    J.