  • 11. Data: 2002-01-07 14:21:40
    Temat: Re: Poczta Polska i mBank
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Laik" <...@b...pl> napisał w wiadomości ...
    | przestana okradac przesylki? ;-)

    Eeeee, ja pisalem o WANie, czynnika ludzkiego nie wyeliminujesz
    komputerami ;)))

    pzdr

    KOmiX

  • 12. Data: 2002-01-07 14:40:50
    Temat: Na froncie wschodnim było szybciej
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Mnie bank wysłał PIN kod z datą 19 grudnia. Dostałem go dzisiaj - 7 stycznia.
    Dla ułatwienia: bank wysłał ten PIN z Warszawy, ja tez mieszkam w Warszawie. W
    tym samym mieście Poczta Polska dostarczała mi przesyłkę, o ile dobrze liczę,
    19 dni!
    Z tego co wiem, przesyłki z Rzeszy na front wschodni mimo śniegów i mrozów
    szły jednak szybciej.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 13. Data: 2002-01-08 11:47:15
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    KOmiX wrote:

    > (...)

    > Nie przecze, ze jest inaczej, ale z bardzo wiarygodnych zrodel wiem,
    > ze niedlugo to sie zmieni. PP wdraza projekt sieci rozleglej (wartosc
    > inwestycji ok. 200 mln. zl), w ktorej zamiera polaczyc ok. 1/3
    > wszystkich oddzialów pocztowych. Po tym ma byc tylko lepiej...
    >
    > pozdrawiam

    To pewnie tez wiesz ze ma to robic Prokom, a to chyba nie rokujue
    najlepiej vide ZUS

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 14. Data: 2002-01-08 12:10:58
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak"
    <S...@c...krakow.pl> napisał w wiadomości ...
    | To pewnie tez wiesz ze ma to robic Prokom, a
    | to chyba nie rokujue
    | najlepiej vide ZUS

    Nie Prokom, tylko Postdata. Wprawdzie Prokom jest wlascicielem chyba
    45% akcji :))), ale... to juz nie to samo...

  • 15. Data: 2002-01-08 14:06:46
    Temat: To teraz jasne dlaczego poczta podwyższyła opłaty o 10% !
    Od: "Serwazy" <s...@p...onet.pl>

    Przecież za przechowanie bagażu trzeba płacić :)