  • 1. Data: 2002-01-04 15:19:38
    Temat: Poczta Polska i mBank
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    wplacilem sobie w piatek tydzien temu pieniazki na PP do mBanku, no i dzis
    mamy kolejny piatek, a pieniazkow nie ma;
    oj Malysz, co ty reklamujesz?

    p.

  • 2. Data: 2002-01-04 16:00:02
    Temat: Re: Poczta Polska i mBank
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "pioter" <b...@t...onet.pl>.
    Fri, 4 Jan 2002 16:19:38 +0100 spod palców wypsło ci się:

    >wplacilem sobie w piatek tydzien temu pieniazki na PP do mBanku, no i dzis
    >mamy kolejny piatek, a pieniazkow nie ma;

    ja z kolei wyslalem umowe. tez slad zaginal.
    a juz chcialem przelewac... ;(

    >oj Malysz, co ty reklamujesz?

    drugi, obok PKP, relikt socjalizmu. bezwladny, olewajacy klientow, nie
    kierujacy sie zadnymi racjonalnymi zasadami w funkcjonowaniu.
    Laik

  • 3. Data: 2002-01-04 17:19:17
    Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl>

    "pioter" <b...@t...onet.pl> napisał(a):
    > wplacilem sobie w piatek tydzien temu pieniazki na PP do mBanku, no i
    dzis
    > mamy kolejny piatek, a pieniazkow nie ma;
    > oj Malysz, co ty reklamujesz?
    -----
    chyba go wyrzucą.

    A co do adremu, to poczta ma jakieś archaiczne systemy
    i pieniądze idą tygodniaaaaaaami (pytałam kiedyś).
    Wykorzystuję to do płacenia takim wysysaczom pieniędzy
    których nie lubię (ja mam potwierdzenie wpłaty z datą jak
    trzeba, a oni pieniędzy - ani ani !!)
    Odradzam wpłacanie przez PP.
    :))

    --
    Zowisia czytacz < mailto:z...@p...onet.pl >

  • 4. Data: 2002-01-04 18:24:47
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "Zowisia" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Wykorzystuję to do płacenia takim wysysaczom pieniędzy
    > których nie lubię (ja mam potwierdzenie wpłaty z datą jak

    no, nareszcie sa, a w rachunku nadawcy mam jakis ciekawy nr r-ku: 1320xxxx
    (pewnie bank pocztowy) i co ciekawe, ma on 24 cyfry;

    p.

  • 5. Data: 2002-01-04 19:13:08
    Temat: Odp: Poczta Polska i mBank
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wykorzystuję to do płacenia takim wysysaczom pieniędzy
    > których nie lubię (ja mam potwierdzenie wpłaty z datą jak
    > trzeba, a oni pieniędzy - ani ani !!)

    A czy to nie jest tak (zgodnie z decyzja NSA), ze dla wierzyciela liczy sie
    data ksiegowania w jego banku a nie data wplaty?

    dobek

  • 6. Data: 2002-01-04 20:08:28
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > ja z kolei wyslalem umowe. tez slad zaginal.
    > a juz chcialem przelewac... ;(

    > drugi, obok PKP, relikt socjalizmu. bezwladny, olewajacy klientow, nie
    > kierujacy sie zadnymi racjonalnymi zasadami w funkcjonowaniu.

    to sie nazywa monopol i to w dodatku panstwowy
    czego sie spodziewaliscie, ze beda was po rekach na poczcie calowac ?

    jak sie wplaci kase na poczcie to standardem jest 10dni
    tyle m/w idzie przelew, chociaz zdazaja sie chlubne wyjatki
    kiedys doszedl w 3 dni !!!

  • 7. Data: 2002-01-04 23:54:48
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > wplacilem sobie w piatek tydzien temu pieniazki na PP do mBanku, no i dzis
    > mamy kolejny piatek, a pieniazkow nie ma;
    > oj Malysz, co ty reklamujesz?

    W Fortisie ( a i pewnie w weielu innych ) za taka sama oplate 0.5 % mozesz
    wplacic eliksirem.
    A rozsadniej chyba zalozyc konto biezace w PKO SA (zalozenie i prowadzenie
    za darmo), wplacic-przelac za 3 zl niezaleznie od sumy i miec po klopocie.
    No chyba ze mieszkasz daleko od bankow naziemnych:)

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-01-05 00:34:01
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Laik <n...@a...in.pl> writes:

    > drugi, obok PKP, relikt socjalizmu. bezwladny, olewajacy klientow, nie
    > kierujacy sie zadnymi racjonalnymi zasadami w funkcjonowaniu.

    I jeszcze TPSA, i jeszcze TPSA! ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 9. Data: 2002-01-07 06:36:40
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Laik" <n...@a...in.pl> napisał w wiadomości ...
> [...]
    (...)

    | drugi, obok PKP, relikt socjalizmu. bezwladny, olewajacy
    | klientow, nie kierujacy sie zadnymi racjonalnymi zasadami
    | w funkcjonowaniu.

    Nie przecze, ze jest inaczej, ale z bardzo wiarygodnych zrodel wiem,
    ze niedlugo to sie zmieni. PP wdraza projekt sieci rozleglej (wartosc
    inwestycji ok. 200 mln. zl), w ktorej zamiera polaczyc ok. 1/3
    wszystkich oddzialów pocztowych. Po tym ma byc tylko lepiej...

    pozdrawiam

    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet

  • 10. Data: 2002-01-07 14:05:33
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>.
    W wiadomości z Mon, 7 Jan 2002 07:36:40 +0100 przeczytalem:

    przestana okradac przesylki? ;-)
    --
    pozdrawiam
    Laik