  • 1. Data: 2003-05-27 07:24:57
    Temat: Likwidacja EMAX LOAKATY (w mBanku)
    Od: "Tomek" <s...@k...chip.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenie w likwidowaniu EMAX
    LOAKATY w mBanku?
    Chodzi mi oto to czy w wypadku likwidacji przed zakończeniem ustalonego
    okresu lokaty będę musiał zapłacić podatek od zysków z lokat?
    Jest to lokata tzw. antybelkowa założona przed wejściem w życie podatku od
    zysków z lokat.
    Lokata została założona w listopadzie 2001r na okres 60 miesięcy
    (zokończenie listopad 2006).

    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-27 07:26:48
    Temat: Likwidacja EMAX LOKATY (w mBanku)
    Od: "Tomek" <s...@k...chip.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenie w likwidowaniu EMAX
    LOKATY w mBanku?

  • 3. Data: 2003-05-27 07:30:30
    Temat: Re: Likwidacja EMAX LOKATY (w mBanku)
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Tomek" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zysków z lokat.
    > Lokata została założona w listopadzie 2001r na okres 60 miesięcy

    oddasz Belce wszystkie zalegle podatki
    co do grosza

  • 4. Data: 2003-05-27 10:11:11
    Od: "Tomek" <s...@k...chip.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > oddasz Belce wszystkie zalegle podatki
    > co do grosza

    Rozumiem, że bank sam sobie wszytko obliczy i odejmie od mojego konta
    stosowną kwotę?:-)

    Tomek

  • 5. Data: 2003-05-27 10:13:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Rozumiem, że bank sam sobie wszytko obliczy i odejmie od mojego konta
    > stosowną kwotę?:-)

    Tak.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-05-27 10:22:42
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 May 2003 12:11:11 +0200, "Tomek" <s...@k...chip.pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    >Rozumiem, że bank sam sobie wszytko obliczy i odejmie od mojego konta
    >stosowną kwotę?:-)

    Co tu do rozumienia, tak dziala ten podatek, ze jego platnikiem jest
    bank. Zatem bank m u s i wszystko obliczyc i odjac od kwoty lokaty,
    a reszte dac Ci do dyspozycji.

    --
    Adek