eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo jakiego h. BRE bank reklamuej w kontach firmowych linie k. › Po jakiego h. BRE bank reklamuej w kontach firmowych linie k.
    From: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Po jakiego h. BRE bank reklamuej w kontach firmowych linie k.
    Date: Thu, 18 Dec 2008 12:44:38 +0000 (UTC)

    Po jakiego H. BRE BANK (mBank i Multibank) reklamuje w kontach firmowych linie
    kredytowa na dziendobry skoro i tak jej nie przyznaje, toz to jest ponizajace
    dla osoby otwierajacej konto. Zamiast odmowy mogliby przyznac w wysokosci
    chocby 100 zl Albo pozwolic samemu wpisac kwote jaka ineteresuje otwierajacego
    konto. Ciekaw jestem jakie kryteria stosuja, jezeli ocena napodstawie kodow
    PKD to moze warto jednak pozwolic wpisac wszystkie (w moim przypadku 14)a nie
    jeden. Wkurwiony jestem.
    Mam karte za podpis, w mBanku i splacam ja regularnie (kwoty minimalne).
    Innych zadluzen w ogole nie posiadam. K. Mac. Normalnie jak szmata sie poczulem.