  • 1. Data: 2005-02-11 08:34:01
    Temat: Płatność za granicę
    Od: "Predator" <s...@i...pl>

    Witam
    Jak najtaniej i z najmniejszymi problemami przelewać miesięcznie 90 Euro do
    banku w USA ? Umowa stała na 5 lat (60 rat po 90 Euro). Z góry dzięki za
    podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Adam J

  • 2. Data: 2005-02-11 19:59:18
    Temat: Re: Płatność za granicę
    Od: "dRinker" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    To ja się dołącze -podobne pytanie:

    Jak przelać 1500 us$ na konto bankowe do kanady?
    Do jakiego banku się udać i jaka to procedura.
    Musze mieć konto dewizowe?
    W archiwum nie znalazłem z polski>kanady.
    pl>usa owszem, ale czy to podna procedura?

    pzd
    dRinker

  • 3. Data: 2005-02-13 20:19:50
    Temat: Re: Płatność za granic
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "dRinker" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Musze mieć konto dewizowe?
    > W archiwum nie znalazłem z polski>kanady.
    > pl>usa owszem, ale czy to podna procedura?

    podobna, nie ma strachu. Wiele bankow to robi