  • 1. Data: 2005-06-10 15:12:17
    Temat: Platnosc via PayPal - pytania?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Nigdy się tym nie interesowałem... ale teraz muszę :)

    To polega na tym, że płacę KK PayPalowi, oni potrącają kilka %, i przelewają
    resztę odbiorcy?

    Jeżeli tak, to mam nast. pytania -- dlaczego Francuz pisze mi, że preferowałby
    płatność Paypalem? Przy kupnie auta to chyba niezbyt mądre rozwiązanie
    (pomijając kwestię limitu na KK).

    PS. Szansa, że jest nieuczciwy jest minimalna.

  • 2. Data: 2005-06-10 15:47:15
    Temat: Re: Platnosc via PayPal - pytania?
    Od: zet <z...@z...pl>

    W ogóle kupno takich drogich rzeczy jak samochód poprzez płacenie z góry
    na giełdzie internetowej mija się z celem. Trzeba osobiście podpisać umowę
    kupna i w niej jest wyszczególniony sposób zapłaty na konto a umowa jest
    gwarancją realizacji.

  • 3. Data: 2005-06-14 22:11:43
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    zet <z...@z...pl> napisał(a):

> [...]
    > kupna i w niej jest wyszczególniony sposób zapłaty na konto a umowa jest

    Wiekszosc samochodow sprzedawanych na gieldach to sa samochody uzywane wiec
    nie sa one drogie przewaznie jest to kilka do kilkunastu tysiecy USD. Po za
    tym te drozsze tez sprzedaja sie dobrze na gieldach choc procentowo jest ich
    znacznie mniej niz tych tanszych.

    Nie mniej jendnak kupno lub sprzedaz samochodu nadaje sie lepiej na gielde niz
    wiele innych rzeczy glownie dlatego ze jest to "commodity" i bardzo latwo
    mozna rozeznac sie w cenach przeszukujac powiedzmy "Kelley Blue Book" czy cos
    podobnego. Czasami potrzebny jest tylko maly deposit tak jak tutaj:

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?View
    Item&rd=1&item=4555403518&category=6168