  • 1. Data: 2005-06-10 14:33:19
    Temat: Likwidacja konta - czy któryś bank ma jakieś specjalne opłaty?
    Od: "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com>

    Jak jest z likwidacją konta w banku - czy ktoś pobiera za to opłaty?
    Załóżmy, że dzisiaj przelewam wszystkie moje pieniądze na inne konto i jutro
    dzwonię/idę do oddziału zrezygnować z konta.
    Szczególnie interesuje mnie VW, Inteligo, mBank oraz ING Bank Śląski.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://wyprawy.terefere.com

  • 2. Data: 2005-06-10 14:37:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    =Marcos= wrote:
> [...]
    > dzwonię/idę do oddziału zrezygnować z konta.
    > Szczególnie interesuje mnie VW, Inteligo, mBank oraz ING Bank Śląski.

    VW - nie
    Inteligo - nie (nie wiem jak z likwidacją PZ)
    mBank - nie
    ING - nie

    Wiem że BZWBK, BPH mają opłaty za zamknięcie gdy konto było
    otwarte/prowadzone w promocji, albo też krócej niż np. 3 mies

    KJ

  • 3. Data: 2005-06-10 17:30:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jońca napisał:

> [...]
    >
    > Wiem że BZWBK, BPH mają opłaty za zamknięcie gdy konto było
    > otwarte/prowadzone w promocji, albo też krócej niż np. 3 mies

    Ale informacja o opłatach za zamknięce konta otwarte w ramach promocji
    znajduje się chyba w regulaminie promocji?

    K.

  • 4. Data: 2005-06-10 18:30:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale informacja o opłatach za zamknięce konta otwarte w ramach promocji
    > znajduje się chyba w regulaminie promocji?

    Nie, jest tylko na 178stronie TOiP ;-)