    From: Krzysiek <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kk za granicą - mbank
    Date: Mon, 4 Oct 2010 00:47:37 -0700 (PDT)

    On 3 Paź, 12:02, "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> wrote:

    > Czyli jak patrzę na listę operacji karty kredytowej to każda kwota płatności
    > dokonanych za granicą (nie w euro) jest powiększona właśnie o te 2% ?
    > Czy jednak pobrana prowizja powinna być odrębną pozycją na liście operacji?
    > Pytam, bo sporo ostatnio bywałem za granicą, a wśród bieżących operacji na
    > kk nie mam pobranej żadnej prowizji...

    Jest to zawarte w kursie wymiany waluty - tak samo jak różnica w
    kursie między kursem średnim a kursem sprzedaży EUR mBanku, obu opłat
    nie widać oddzielnie. Oby te opłaty zobaczyć trzeba by sprawdzić
    kursy np. VISY z danego dnia (bliski kursu średniego NBP) w ten sposób
    otrzymamy kwotę EUR która jest powiększana o 2% (tak sądzą, że
    właśnie w tym momencie jest naliczana ta opłata?) następnie bank
    zamienia EUR na PLN po swoim kursie (który nie jest kursem średnim
    niestety).