  • 1. Data: 2010-10-02 13:15:41
    Temat: Jak eurobank oszwabił mnie o 1 grosz.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Stan początkowy na ROR Eurobanku we wrześniu 808,55 zł.
    Stan końcowy 808,55 zł. Cały miesiąc bez zmian (pomijając niesłusznie
    pobraną prowizję)
    Oprocentowanie ROR 3,50%.
    Odsetki powinny wynieść 808,55 x 3,5% /365 x30 =2,325963, czyli 2,33 zł.

    Ale Eurobank pomniejszył saldo konta od 10 do 13 wrrześnia o 4 złote
    nienależnie pobranej prowizji, czyli wynosiło ono przez 3 dni 804,55 zł.
    Tym samym średnie saldo konta w miesiącu wyniosło 808,15 zł. co daje odsetki
    2,324814, czyli 2,32 zł.

    Czyli Eurobank pobierając niesłusznie prowizję 4zł, wzbogacił się (oszukał
    mnie) o 1 grosz.

    Chyba złożę reklamację.

    DLA ZASADY!

    azot

  • 2. Data: 2010-10-02 13:40:22
    Temat: Re: Jak eurobank oszwabił mnie o 1 grosz.
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czyli Eurobank pobierając niesłusznie prowizję 4zł, wzbogacił się (oszukał
    > mnie) o 1 grosz.

    dostales zwrot prowizji ?

    > Chyba złożę reklamację.
    > DLA ZASADY!

    slusznie
    ten przyklad moze wskazywac, ze gdyby nieslusznie pobrali 100% kwoty na
    rachunku na miesiac, to odsetki wynioslyby zero

  • 3. Data: 2010-10-02 13:55:11
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > dostales zwrot prowizji ?

    System naliczył prowizje wszystkim, niezgodnie z TOiP. Zwrócili po trzech
    dniach. Sprawa znana, poruszana na grupie.
    .

    > slusznie
    > ten przyklad moze wskazywac, ze gdyby nieslusznie pobrali 100% kwoty na
    > rachunku na miesiac, to odsetki wynioslyby zero
    Pewnie ich system liczy średnie saldo na ślepo, nie biorąc pod uwagę, że
    zaniżenie salda powstało z ich winy.

    azot

  • 4. Data: 2010-10-02 14:39:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > System naliczył prowizje wszystkim, niezgodnie z TOiP. Zwrócili po
    > trzech dniach. Sprawa znana, poruszana na grupie.

    a z jaką datą był zwrot prowizji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-10-02 16:14:16
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > a z jaką datą był zwrot prowizji?

    Stan konta przed pobraniem prowizji: 808,55
    Naliczenie prowizji 10.09.2010: stan konta po operacji 804,55
    Zwrot prowizji 13.09.2010: stan konta po operacji 808,55

    azot

  • 6. Data: 2010-10-02 16:58:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "azot"

    > Stan konta przed pobraniem prowizji:
    > 808,55
    > Naliczenie prowizji 10.09.2010: stan konta po operacji 804,55
    > Zwrot prowizji 13.09.2010: stan konta po operacji 808,55

    ale mogli zaksięgować 13. z datą wpływu 10. - w banku używa się
    dwóch dat i do liczenia odsetek ważna jest data księgowania.
    Zauważ że jak płacisz kartą np. 3.X to zaksiegują ci operację
    np. 5.X ale z pewnoscią z datą wpływu 3.10 - i zwrot prowizji
    tez powini wykonać z datą wpływu odpowiednio wcześniejszą.

    Jak jeden bank nie stosował dat wpływu to zaraz tacy dwaj panowie B.i G.
    wymyślili oscylator i go oskubali - więc Twój bank nie oszukuje
    na odsetkach tylko "pomylił się w dacie zwrotu nienależnej prowizji"
    *** blad ***

  • 7. Data: 2010-10-02 17:16:42
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > więc Twój bank nie oszukuje
    > na odsetkach tylko "pomylił się w dacie zwrotu nienależnej prowizji"
    > *** blad ***

    A gdzie mój jeden grosz :(((

    azot

  • 8. Data: 2010-10-02 18:55:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > A gdzie mój jeden grosz :(((

    Uważasz że za 3 dni dostaniesz 1 gr odsetek od salda 4zł?

    Darek

  • 9. Data: 2010-10-02 19:59:40
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.10.2010 19:16, azot wrote:

    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A gdzie mój jeden grosz :(((

    Poczekaj z reklamacją, pozwól narastać odsetkom ustawowym :)

  • 10. Data: 2010-10-02 20:37:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 02 Oct 2010 21:59:40 +0200, XYZ napisał(a):

    > Poczekaj z reklamacją, pozwól narastać odsetkom ustawowym :)

    Za jakieś 100 lat wyszarpie od nich ponad 2000zł ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl