    From: "jt" <n...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Date: Fri, 19 Aug 2005 20:32:04 +0200

    Witam miałem taką sytuację próbowałem zapłacić kartą. Operacja nie doszła do
    skutku, na wydruku dostałem komunikat operacja niewykonalna brak linii.
    Okazało się jednak, że zablokowali mi na karcie tą kwotę (mBank-Visa
    electron).
    Sytuacja ciągnie się już prawie tydzień. Brak możliwości załatwienia tej
    sprawy. Z tych pieniędzy nie mogę korzystać. Bank odbija piłeczkę twierdząc,
    że to Polcard blokuje moje pieniądze. A Polcard twierdzi, że to bank. Skutek
    jest taki, że pieniądze zablokowane na tydzień i wszystkich to gówno
    obchodzi.
    Teraz wyobrażcie sobie, że jesteście za granicą i nie macie innej karty lub
    gotówki.....
    Wniosek banki reklamują karty jako wygodny środek płatniczy, ale życie
    pokazuje, że tylko pieniądze w kieszeni gwarantują pewność zapłaty.

    Dla mnie to śmieszne, że w 21 wieku nie ma komunikacji między bankiem, a
    terminalem, bo przecież jeżeli ja otrzymałem informację - to tym bardziej
    bank ją ma. A oni potrzebują TYDZIEŃ (7 DNI), aby zweryfikować czy załaciłem
    czy nie.....paranoja!!!
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z kart. Liczy się tylko gotówka.
    Pozdrawiam Janusz

    P.S. Zobaczę czy po tych 7 dniach mi odblokują?