  • 1. Data: 2008-04-12 07:32:00
    Temat: Płatność karta a minimalna kwota
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Witam.
    Dziś w moim osiedlowym sklepie (nie takim małym wcale) pojawiło sie
    ogłoszenie, że z dniem 14 kwietnia możliwość zapłaty kartą bedzie
    mozliwa przy zakupach na kwotę minimum 10 zł.
    Moje pytanie: czy sklep może wprowadzić coś takiego?

    --
    PINOL

  • 2. Data: 2008-04-12 07:43:29
    Temat: Re: Płatność karta a minimalna kwota
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-12, PINOL <p...@p...KOSZ.pl> wrote:

> [...]
    > mozliwa przy zakupach na kwotę minimum 10 zł.
    > Moje pytanie: czy sklep może wprowadzić coś takiego?

    Może.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-04-12 08:15:41
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Moje pytanie: czy sklep może wprowadzić coś takiego?
    >
    > --
    > PINOL

    Może. To dość częsta praktyka.

  • 4. Data: 2008-04-12 09:33:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PINOL pisze:
> [...]
    > mozliwa przy zakupach na kwotę minimum 10 zł.
    > Moje pytanie: czy sklep może wprowadzić coś takiego?

    Może. Jedyne co trzeba egzekwować, to czytelna informacja z którą można
    się zapoznać przed zrobieniem zakupów.

    KJ

  • 5. Data: 2008-04-14 07:41:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>