  • 1. Data: 2008-04-10 22:52:51
    Temat: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Hej,

    właśnie chciałem sobie otworzyć eMax'a + albo i ze dwa i miły Pan z mLinii mi
    powiedział, że jak nie mam nowego dowodu to mi nie otworzy :)

    Lekką schizę chyba chwycili?!

    Oczywiście będę używał banków dla których paszport jest wystarczająco dobry...

    Tak tylko się dziwię, że skreślili dość liczną grupę klientów w imię
    fanaberii... wiem wiem... system :)

    W.

  • 2. Data: 2008-04-10 23:28:09
    Temat: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście będę używał banków dla których paszport jest wystarczająco
    > dobry...
    >
    > Tak tylko się dziwię, że skreślili dość liczną grupę klientów w imię
    > fanaberii... wiem wiem... system :)

    Alternatywnie możesz im podać dowolny numer dowodu osobistego w nowym
    formacie... Dopóki będziesz używał tego banku tylko on-line, nie będzie to
    mieć realnego znaczenia. Gdybyś kiedyś wszedł w posiadanie swojego nowego
    dowodu, uaktualnisz sobie numer po raz kolejny.

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-11 06:39:51
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście będę używał banków dla których paszport jest wystarczająco
    > dobry...

    Są ludzie którzy przez parę lat nie nie zdąrzyli wyrobić sobie nowego
    dowodu.Oczywiście szanujemy ich...
    ;)

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2008-04-11 06:47:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Kwi, 08:39, "gg" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Są ludzie którzy przez parę lat nie nie zdąrzyli wyrobić sobie nowego

    1. Czesc osob niewymienia z przyczyn ideologicznych, bedac przeciwnymi
    przymusowemu podatkowi zwiazanemu z narzuceniem platnej wymiany
    dokumentow waznych bezterminowo.
    2. Moj syn za pol roku dobije do 19-i, a jeszcze nie doczekal sie
    wydrukowania swojego dowodu. mam nadzieje, ze go szanujesz.

  • 5. Data: 2008-04-11 07:22:14
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > 1. Czesc osob niewymienia z przyczyn ideologicznych, bedac przeciwnymi
    > przymusowemu podatkowi zwiazanemu z narzuceniem platnej wymiany
    > dokumentow waznych bezterminowo.

    i poniekąd mają rację, ale czy wygrają z systemem?

    > 2. Moj syn za pol roku dobije do 19-i, a jeszcze nie doczekal sie
    > wydrukowania swojego dowodu. mam nadzieje, ze go szanujesz.

    to nie jego wina, ale brak ww. dokumentu może być dla niego utrudnieniem

  • 6. Data: 2008-04-11 07:33:16
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > 2. Moj syn za pol roku dobije do 19-i, a jeszcze nie doczekal sie
    > wydrukowania swojego dowodu. mam nadzieje, ze go szanujesz.

    Oczywiście, że tak. Nie wiem co prawda ile czeka się teraz na nowy dowód.
    Ja zrozumiałem że Wielebny nie ma zamiaru wymienić dowodu. Być może za 50
    lat, jak do rządów znów dorwie się pis, dorobi się z tego powodu nawet
    jakiegoś dodatku kombatanckiego .

    --
    pozdr
    P.

  • 7. Data: 2008-04-11 07:57:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Kwi, 09:22, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > i poniekąd mają rację, ale czy wygrają z systemem?

    Nie wygraja :(
    Przy wymianie paszportu trzeba miec aktualny dowod osobisty.

  • 8. Data: 2008-04-11 08:07:26
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Nie wygraja :(
    > Przy wymianie paszportu trzeba miec aktualny dowod osobisty.

    ok, ale to tak samo jak z lewym numerem dowodu w mBanku (przyklad podany
    wyzej)

    jak nie wybierasz sie za granicę to paszport nie jest potrzebny, poza tym
    nie ma obowiązku
    posiadania takiego dokumentu przy sobie (w razie kontroli), więc
    teoretycznie można żyć
    i funkcjonować bez dowodu osobistego

  • 9. Data: 2008-04-11 08:09:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    krzysztofsf w
    se.googlegroups.com>:

    > Przy wymianie paszportu trzeba miec aktualny dowod osobisty.

    A jest na to przepis, czy tylko panienka z okienka tak mówi?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2008-04-11 08:13:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Są ludzie którzy przez parę lat nie nie zdąrzyli wyrobić sobie nowego
    > dowodu.Oczywiście szanujemy ich...
    > ;)

    Są ludzie, którzy przez parę(naście) lat nie nie zdążyli ...
    się nauczyć pisać prostych wyrazów bez błędów.
    Oczywiście szanujemy ich...
    ;)