  • 1. Data: 2008-04-10 20:44:30
    Temat: Zaplata podatku z rachunku karty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Millennium wg. informacji dolaczonej do wyciagu z KK oferuje mozliwosc
    zaplaty podatku dokonujac przelewu z rachunku karty :). Ciekawy pomysl, nie
    spotkalem sie w przeszlosci z taka oferta...

    MK

  • 2. Data: 2008-04-10 20:53:04
    Temat: Re: Zaplata podatku z rachunku karty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Kwi, 20:44, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zaplaty podatku dokonujac przelewu z rachunku karty :). Ciekawy pomysl, nie
    > spotkalem sie w przeszlosci z taka oferta...

    Ale kosztowo to u nich przelew chyba tak samo jak wyplata z bankomatu
    - podobnie oprocentowanie.

  • 3. Data: 2008-04-10 21:00:14
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ale kosztowo to u nich przelew chyba tak samo jak wyplata z bankomatu
    > - podobnie oprocentowanie.

    Bez kosztów.
    Tak samo jak spłata innej karty, dwa razy korzystałem, nie ma żadnych opłat.
    Ta oferta jest taka sama, przynajmniej ja tak zrozumiałem ulotkę.
    Chwalą się, że mozna później rozłozyć na raty podatek ;)

    --
    igoR

  • 4. Data: 2008-04-10 21:09:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Ale kosztowo to u nich przelew chyba tak samo jak wyplata z bankomatu
    > - podobnie oprocentowanie.

    Wg.
    http://www.millenet.pl/images/PL/Cennik_uslug_karty_
    kredytowe_01.04.2008_1789206.pdf?_requestid=463270

    Oplata za zlecenie Platnosci za rachunki z karty za
    posrednictwem TeleMillennium 0 zl

    W ulotce napisali, ze mozna skorzystac z rozlozenia na raty w wersji
    standardowej lub w wersji specjalnej przy rozlozeniu na 5 lub 10 rat (0%
    prowizji, oprocentowanie 12,9%, RRSO 13,69%). Nie ma mowy o tym aby
    transakcja byla oprocentowana jak chcesz splacic w GP.

    MK

  • 5. Data: 2008-04-10 21:49:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Kwi, 21:09, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wg.http://www.millenet.pl/images/PL/Cennik_uslug_kar
    ty_kredytowe_01.04.2...

    > Oplata za zlecenie Platnosci za rachunki z karty za

    Cos sie zmienlo od poprzedniego TOiP? Mam wrazenie, ze oplata
    rachunkow nie byla traktowana jak platnosc bezgotowkowa. Malo pisza o
    tej funkcji na swoich stronach (wrecz nie moge znalezc)

> [...]
    > prowizji, oprocentowanie 12,9%, RRSO 13,69%). Nie ma mowy o tym aby
    > transakcja byla oprocentowana jak chcesz splacic w GP.

    Musze zrobic pita - bo jeszcze wyjdzie, ze tez musze cos placic...

  • 6. Data: 2008-04-10 23:25:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ftlv4t$4o9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Ta oferta jest taka sama, przynajmniej ja tak zrozumiałem ulotkę.
    > Chwalą się, że mozna później rozłozyć na raty podatek ;)

    "Spłata innej karty" od 1 kwietnia 1% prowizji!

    Oprocentowanie nadal 9,9%.

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-11 05:15:16
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Ale kosztowo to u nich przelew chyba tak samo jak wyplata z bankomatu
    > - podobnie oprocentowanie.

    Nieprawda
    9,9%

    S.

  • 8. Data: 2008-04-11 05:23:39
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > rachunkow nie byla traktowana jak platnosc bezgotowkowa. Malo pisza o
    > tej funkcji na swoich stronach (wrecz nie moge znalezc)

    A gdzie szukasz? Bo nic sie nie zmienilo. Najwyzej zniesli oplate za
    zlecenie przez TeleMill "odwieszona" po zeszlorocznej promocji
    Moze w cenniku?
    http://www.millenet.pl/images/PL/Cennik_uslug_karty_
    kredytowe_01.04.2008_1789206.pdf?_requestid=474834
    Pozycja 6 i 7 -> 0,00zl

    Oj chyba jest mowa...
    Odsetki leca od pierwszego dnia

    Slawek

  • 9. Data: 2008-04-11 05:29:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message

    > Oj chyba jest mowa...
    > Odsetki leca od pierwszego dnia

    A w ktorym miejscu jest to napisane?

    MK

  • 10. Data: 2008-04-11 06:00:46
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message

    > A w ktorym miejscu jest to napisane?

    A musi byc napisane (nie chce mi się szukać...;-)?
    kazda transakcja jest oprocentowana od pierwszego dnia.
    Najwyzej dla wymienionych "enumeratywnie" transakcji odsetki są anulowane
    jeśli spłacisz w GP.
    Masz napisane że dla tej transakcji odsetki są anulowane?

    Sławek