  • 1. Data: 2008-04-10 22:36:55
    Temat: comperia.pl ???
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    Korzystaliście kiedyś z tego portalu? Trafiłem tam przypadkiem, teksty były
    nawet interesujące (trochę błędów, ale do przeżycia).
    Niestety ale redakcja ww. stwierdziła, że teksty z negatywnymi komentarzami
    wskazującymi na nieścisłości źle wyglądają i zwyczajnie wszystkie je
    skasowała...

    Czy inne portale podobnie postępują? Pierwszy raz się spotkałem z taką
    reakcją...

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-04-11 04:53:57
    Temat: Re: comperia.pl ???
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > skasowała...
    >
    > Czy inne portale podobnie postępują? Pierwszy raz się spotkałem z taką

    Normalne psujesz biznes :)

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-04-11 07:20:35
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Normalne psujesz biznes :)

    najwidoczniej, ciekawe czy znowu usuną komentarz, bo w tekście nt spreadów
    są kursy walut z kosmosu, a we wnioskach autor mocno mija się z prawdą