Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-07-05 11:29:25
Temat:KONTO dla FUNDACJI i... NGO!
Od:<r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któryś z banków prowadzi darmowe rachunki dla fundacji ( tzn. nie
> pobiera opłat za prowadzenie rachunku i innych prowizji ) , ewentualnie
> prowadzi rachunek po jak najmniejszych kosztach ?

Rozszerzam pytanie przedmówcy o NGO (czyli stowarzyszenia). Co polecacie (chyba
preferowany marmurek, bo konieczne są papierowe pokwitowania etc.) ze względu
na niskie prowizje (głównie miesięczny koszt prowadzenia rachunku i koszty
przelewów)?
Michał

2. Data: 2002-07-05 11:35:44
Temat:Odp: KONTO dla FUNDACJI i... NGO!
Od:"Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:3...@n...onet.pl...

> [...]
ędu
> na niskie prowizje (głównie miesięczny koszt prowadzenia rachunku i koszty

LG Petro Bank - _podobno_ jest godny polecenia.
Tak słyszałem, ale warto to sprawdzić...
Szczegółów nie znam.

Pozdrawiam!
Prof_Ex

3. Data: 2002-07-05 15:13:05
Temat:Re: KONTO dla FUNDACJI
Od:"Wito" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam loty w przyszłości :-/

4. Data: 2002-07-05 21:53:16
Od:<t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do BWE - zawsze jakoś można ponegocjować - a na pewno nie będzie
drożej niż po kosztach

5. Data: 2002-07-06 08:18:34
Temat:KONTO dla FUNDACJI
Od:"Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-07-06 12:23:21
Od:<r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam do BWE - zawsze jakoś można ponegocjować - a na pewno nie będzie
> drożej niż po kosztach

Co to jest BWE i gdzie ma siedzibę/siedziby?
Michał