  • 11. Data: 2019-05-21 20:50:39
    Temat: Re: Płatność KK Getinu a nieotrzymana przesyłka
    Od: ń <...@...n>

    Dla banku transakcją będzie przekazanie środków PayPalowi, a nie to co dalej PP z tym
    robi czy Ty.

    -----
    > A czy płacąc KK przez paypala traci się możliwość chargeback w zamian za gwarancje
    paypalowskie?

  • 12. Data: 2019-05-22 23:07:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@k...pl napisał(a) :

    > A to oczywista oczywistość.
    > Majfriend wyśle ci nawet samochód, bylebyś tylko sporu nie zakładał ;)

    Obieca, że wyśle.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2019-06-14 10:07:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Finał reklamacji: na reklamację z tytułu chargeback jest 120 dni (minęło ok.
    130), więc Getin wypiął się na mnie :)

  • 14. Data: 2019-06-14 10:56:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 10:11:36 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Finał reklamacji: na reklamację z tytułu chargeback jest 120 dni (minęło ok.
    > 130), więc Getin wypiął się na mnie :)

    130 dni od 21 maja?

  • 15. Data: 2019-06-17 11:09:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

  • 16. Data: 2019-06-17 15:24:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >Finał reklamacji: na reklamację z tytułu chargeback jest 120 dni
    >(minęło ok.
    >130), więc Getin wypiął się na mnie :)

    Ale 130 dni minelo w chwili zlozenia reklamacji, czy w chwili
    rozpatrzenia reklamacji ?

    J.

  • 17. Data: 2019-06-17 23:44:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jun 2019 15:24:20 +0200, w
    <5d0794ff$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Ale 130 dni minelo w chwili zlozenia reklamacji, czy w chwili
    > rozpatrzenia reklamacji ?

    Złożenia oczywiście.

  • 18. Data: 2019-06-18 10:38:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jun 2019 23:44:40 +0200, w
    <0...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Mon, 17 Jun 2019 15:24:20 +0200, w
    > <5d0794ff$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    com...

    > Złożenia oczywiście.

    PS. Złożyłem odwołanie. Doczytałem, że 120 dni jest od momentu "planowanego
    terminu dostarczenia towaru/usługi". Planowany termin to 30-60 dni, więc w
    najgorszym razie mam jeszcze z ok 20 dni :)

  • 19. Data: 2019-06-18 11:35:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 10:39:02 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > PS. Złożyłem odwołanie. Doczytałem, że 120 dni jest od momentu "planowanego
    > terminu dostarczenia towaru/usługi". Planowany termin to 30-60 dni, więc w
    > najgorszym razie mam jeszcze z ok 20 dni :)

    A, to o to chodziło.
    Swoją drogą ciekawostka - trzeba się zmieścić w 120, a nie dopiero po 120 dniach
    reklamować.
    Zobaczymy, jak wyjdziesz na zaufaniu do getoutu. Nieprzetarty szlak przed Tobą...

  • 20. Data: 2019-06-21 17:45:28
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 15:38, Akarm pisze:

    > Trzeba pilnować terminów Aliexpress. Ja zawsze płacę za pośrednictwem
    > AliPay i mam nauczkę, żeby nie negocjować ze sprzedawcą, tylko od razu
    > zakładać oficjalny spór. Zwrot następuje w ciągu kilku dni.
    > Dwa razy wdałem się w dyskusje ze sprzedawcami, zgodziłem się na
    > powtórną (niby?) wysyłkę i przez to mam trochę dolarów w plecy.

    Bo trzeba było od razu pisać aby Chińczyk przedłużył ochronę o kolejne
    60 dni. Mi raz przyszedł uszkodzony towar. Po zgłoszeniu Chińczyk wysłał
    jeszcze raz. Towar doszedł i cały czas miałem ochronę kupującego.