  • 1. Data: 2002-02-06 16:33:53
    Temat: Elixir
    Od: "Friend" <h...@f...pl>

    Witam
    Kiedy dojdzie przelew elixir z WBK w Gdańsku do Pekao w Szczecinie.
    Operacje przelewu wykonałem wczoraj o 22.00

    Pozdro

  • 2. Data: 2002-02-06 17:11:53
    Temat: Re: Elixir
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Friend" <h...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:a3rlsv$5t7$1@news.tpi.pl...

    > Kiedy dojdzie przelew elixir z WBK w Gdańsku do
    Pekao w Szczecinie.
    > Operacje przelewu wykonałem wczoraj o 22.00

    Jezeli był to normalny elixir a nie tani to
    wyszedł z banku dzisiejszą pierwszą sesja eliksiru
    i dzisiaj powinien byc juz w banku w Szczecinie
    ale z tego co zapodają ludzie na pbb to w
    przypadku Pekao będzie to jutro

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-06 18:10:28
    Od: "Friend" <h...@f...pl>

    dzięki

  • 4. Data: 2002-02-09 00:04:08
    Od: <m...@b...pl>

    Hmmm... z Gdańska do Szczecina? Trudno dokładnie powiedzieć,
    ale biorąc pod uwagę odległość, to chyba szybciej niż gdyby
    "szedł" z Krakowa ;-D